Eski sevgiliyi farklı hesaptan işlettik, konuşmaya devam ediyor hala. Amacı ne?

Herkese selam benim yaklaşık 4 ay önce biten bi ilişkim oldu benden 6 yaş büyüktü iş yerime gelirdi beni görmeye bakışıyorduk sürekli velhasıl sevgili olduk 1.30 ay ilişkin sürdü güven sorunlarım vardı ve sıkıntı oluyordu ayrılmıştık hatta demişti bu güven sorunları bana fazla diye sonra ailem girdi araya engel attı her yerden sonra bi tanıdığım ablanın isntagramımdan yazmaya karar verdim istek attık direkt geri dönüş yaptı ve yazdı şaşırdım çünkü böyle birisi olduğunu düşünmemiştim konuştular 1 hafta sonra abla dayanamayıp her şeyi anlattı ben eski sevgilinin arkadaşıyım o benim kız kardeşim gibi bu yaptıklarını hak etmedi diye ağır konuşmuş oda ondan uzaklaştım zaten aramızdaki yaş farkı çok demiş sevmiyorum demiş bide hasta olduğunda telefonda konuşmuştuk ilgi istiyormuşum ondan onu da dile getirmiş ve affedersiniz ben bundan bikaç gün önce kalp sıkıntılarıyla uğraşıyordum ondan bahsetmiş abla ona o da nesi var ne dediler demiş bu hastane olayını bilmesi benim biraz sinirimi bozdu ama hala napıyorsun nediyorsun diye yazıyor ablaya ve şöyle bi soru sormuş eski sevgilim (benden bahsediyo) seninle konuştuğumu duysa üzülür demiş abla da arkadaş olarak konuşuyoruz demiş bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum demiş benimle bi bağlantisi olduğunu bildiği halde neden hala muhabbeti devam ettiriyor bu çocuk amacı niyeti nedir?
Eski sevgiliyi farklı hesaptan işlettik, konuşmaya devam ediyor hala. Amacı ne?
Cevapla