Sürekli ayrılıp barışmak bir ilişkide soğumaya neden olur mu?

Arkadaşlar biz kız arkadaşımla bir ayrılıp bir barışıyoduk. En son ayrılışımız biraz kötü oldu. Kötü derken ben sürekli arıyodum onu ayrıldıktan sonra o da ağır konuştu peşini bırakmam için. Sonra o geri geldi bende affettim ama hala ona karşı içimde güvensizlik vardı. Çünkü dengesiz bir hareket yaparak yine bırakıp gitmesinden korkuyodum. Bu yüzden pek yüz vermiyodum. Yani ben kaçtıkça kovalıyodu. bir konu hakkında bana yalan söylediğini zannederek ayrılmak istedim. Sonra öğrendim ki yalan değilmiş pişman oldum. Konuştum ve o da sürekli ayrılıp barışıyoruz artık bizden olmaz diyo. Ama beni sevdiğinide biliyorum. Bide şu var sürekli ayrılıyorduk ama önceleri hep o istiyodu ayrılmayı ben bir kere ayrıldım. Bütün olayı benim üzerime yıktı. Şimdi ben ne yapmalıyım. Geri gelir mi sizce?
Sürekli ayrılıp barışmak bir ilişkide soğumaya neden olur mu?
Cevapla