Sevgilime son kez gel sarılalım dedim ama sonrasında olanlar :( ?

Sevgilime son kez gel sarılalım dedim ama sonrasında olanlar... 4 yıllık bir ilişkiydi benden ayrılmak istedi nedeni yok dedi sen iyi birisin benı hep cok sevdin dedi ilkiydi biribimizin bide neyse sonra ben gidiyorum dedi seni artık sevmiyorum dedi orda zaten ben bittim... baaktım kız başkasına gidicek anladım hemen dedim ya nolur gel bir kere son bir kez daha sarılayım sana gözlerim dolu yanağımdan yaşlar düşerken dedim onu buna içim içimi yiyodu o buna bile izin vermedi koskoca 4 yıl... Ve gitti yolun ortasında arkadasından bakakaldım sadece birşey yapadım... Neden bu kadar acımazsızsınız? uğrunda ölebileceğim kız beni bu şekilde bıraktı gitti...
Güncellemeler
+1 yıl
Son kez sarılmama bari izin verseydi onun kokusunu nasıl utucam ben onlar gezip eğlenirken ben nasıl hayatımı devam ettirebilecem hiç mi vicdan yok sizde!!!
Güncellemeler
+1 yıl
köç
Sevgilime son kez gel sarılalım dedim ama sonrasında olanlar :( ?
Cevapla