Kizlar herkes beni yakisikli buluyor ama butun kizlar bana ilgisiz?

benden yasca buyuk insanlar beni yakisikli bulur iltifat ederler ama yasitlarim bana hic ama hic ilgi gostermiyor? goz goze bile
gelmek biryana sanki prenses havasi var bir havalar bir havalar... demek ki tiple biryere kadar paran olmadikca adam bile sayilmiyoruz. ask benim neyime ki zaten hic sevilmedim hayatim boyunca. olmuyor iste kimi 5 kiz idare eder kimi 1 tane bile bulamaz. En kotusu de hergun umut ediyorum birgun olur belki diye inanmiyorum ama bekliyorum. acaba benide birileri dusunuyor mudur gece yatarken. belkide iyi biri olmanin bedelidir bu "yalnizlik" ben degismek istiyorum artik? belkide en guzeli nefret ettiklerimi sevmeye baslamaliyim? mesela p1c biri olmaliyim?
Kizlar herkes beni yakisikli buluyor ama butun kizlar bana ilgisiz?
Cevapla