Çirkinim herkes bana ucubeymişim gibi bakıyor bana akıl verin :(?

Şu yaşıma kadar hep dışlandım tipimle dalga geçildi herkes bana ucubeymişim gibi bakıyor güzel ve temiz giyinmeye dikkat ediyorum onda sıkıntı yok ama yüzüme ucubeymişim gibi bakıyorlar gücüme gidiyor :( Dışarıda bıyıklı , kaşları alınmamış saçları dağınık kızlar gördüm insanların bakışlarını izledim o kızlara hiç kötü kötü bakmıyorlar normal sıradan insanmış gibi bakıyorlar. Peki neden bana kötü kötü bakıyorlar kendimi kötü hissediyorum :( bana akıl verin ne yapmalıyım? Kusurlarım şunlar kafamın bedenimden büyük olması, çillerimin olması :@
Çirkinim herkes bana ucubeymişim gibi bakıyor bana akıl verin :(?
Cevapla