Herkes yalnizlik yarami deşiyor, napmaliyim?

Kimle sosyallesmeye calissam hep guler yuzlu olmaya gayet guzel de sohbet etmeye calisiyorum ama insanlar girisken olmadigimi ve yanima kimse gelmeyince gitmedigimi gordukleri icin surekli yok seni rahatsiz ediyor muyum sana yazmam senı sıkıyor mu sen asosyal gibisin yaziyor ya hem elestiriyorlar hem yanima geliyorlar zaten kirilganim elestireceksin ne diye geliyorsun sanki bu konuda yarali olamaz miyim utangac olamaz miyim insan biraz anlamaya calismaz mi zaten cok utaniyorum

Herkes yalnizlik yarami deşiyor, napmaliyim?
Cevapla