AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
163Cevap
Benim sahsi gorusum hayatimi birlestirdigim kadin ile hayat boyu eglenceli bir yasam
Yani eglendiginle evlenmek degil
Evlendiginle eglenmekktir...
Evlenilcek kızla eglenilmez mi? Insan Degil mi o? Evlenilecek kız, nerede egkenecegini yani nerde ne yapacağını bilen kizdir. Candir.
Ev hanımı değil sadece Benimle heryere her ortama girebilecek ve ayak uydurabilecek birisi olmalıdır.
sevgilin varsa illaki onunla evlenmeyi düşünürüm. Ama arkadaş olarak güldüğüm eğlendiğim kişiyle düşünmem pek
Cluba gidip birlikte içip eglenemeyecegim bir kadinla evlenmem. Ne yani şimdi ben hem evlenmek hem eğlenmek, ikisini bir arada yapamayacak mıyım? :D
Eğlenmek sadece clupte olmaz bana göre :D
Ben zaten sadece club demiyorum ki bu eğlenme mevzuuna o da dahil yani :D
Beraber eğlenebiliyorsaniz kafalar denk ise canınız hiç sıkılmıyorsa yan yana evlenilir seviyorsan eğlenirsin eğlenirsen seviyorsundur evlilik kaçınılmazdır
evli insan biraz daha ağır olmalı. öyle lay lay lom ben gezerim eğlenerimle evlilik olmaz. tabiki eşi ile ortak zaman geçirebileceğim kişi olmalıdır.
eğlenilecek kız derken hep yanlış algı oluşuyor.
mümkünse evet ama birlikte mutlu olupta evlenemeyenlerde var
Evet öyle de var onlara da hayret ediyorum tek bir konudan anlaşamıyorlar
bende bu durumu yaşayan biri olarak söylüyorum ya nazar deyiyor ya da etraftakilerin çekememezliklerinden kaynaklanıyor düğünümüzü nasıl yapacağımızı konuşurken ikinci yabancı gibi olduk şimdilerde geçen aradım buyrun diye açtı telefonu konuşamadım hiç buyrun demezdi sesimi bile unutmuş bende konuşmadan kapattım
Çok kötü ya. Benimde en çok korktuğum şeydir nazar. Ama hayırlısı olsun
Farklılık göstericek bir kavram kimi benim gibi minyon olsun ister kimi başka şey ister ölçüt değişkenlik gösterir illaki
Şahsen böyle kriterlerim yok. Gerçi mecbur kalmadıkça evlenmeye de karşıyım ya neyse.
Evleneceğim kız Playstation oyunlarını oynayabilirse benim için daha iyi olur. :)
Yazıyı okumadım ama başlığa göre cevap istersen.
Bu konu çok uzun yaaa boşwer gitsin.
ben kesinlikle ciddi karakterli biriyle mutlu olamam benim gibi manyak gezen tozan biri lazım yani eş değil suç ortağı gibi
Bence sen senin zıttın olan bir insanla evleniceksin genelde böyle olur
mutlu olamam ki
mutlu olmam için ben gezip tozarken evde oturcaksa bunu anlayışla karşılaması lazım
yeni arkadaşlar edinememe dostluklar kurmama ama bir Türk kızı için bu çok zor
yüksek ihtimal beni eve bağlamaya çalışırsa en son sıkılırım çeker giderim
Mal mal oturacakmıyız evde tabikide eğlendiğim güldüğün şakalaştıgım biri olmalı. Komik biri olmalı
Evlenince de eğlenebileceğim evlenmeden de eğlenebileceğim bir kızla evlenmek isterim.
tamamen kişiye göre değişkenlik gösterir net bir kavramı yok.
Yanında sıkılmadığım sinirlenmediğim ve rahat olduğum bir insan
Eglenebildigin insanla evleniceksin zaten Eglenmedigin mutlu olmadığın biriyle neden evlenesin ki
tabiki hayır. tam tersi gözü arkada kalmayacak '' adam '' gibi kızlarla evlenirler tabi bu adam sınıfına giren erkekler için geçerli
Yalnız gece çıkamaz gittiği yerleri bilecem erkek arkadaşlarıyla mesafe koyacak
Sevdigimle evlenirim sevdigimle eglenirim. Şimdi ki erkekler eskisi gibi düşünmüyorsa ben geri kafali bir erkek olmayi tercih ederim.
Evlilik hayat arkadaşlığı tabi ki eglendikleri guzel zaman gecirdikleri kisiyi isterler
Türk erkekleri öyle. Yabancılar ilişkiye girdikleri kıza patlak ya da ne bileyim o. Diye bakmaz örneğin ama Türk erkekleri hem dindarlıktan söz eder bende bakir değildir tuhaflık
Eğlenmekten kasıt, benimle eğlensin başkalarıyla değil :)
Bilemiyorum. Acıkcası aile kurabilecek kapasitede olmaları lazım.
Eğlenilcek kadın ne demek. Maskotmu kadınlar. Benim için bütün kadınlar evlenmeyi ve eğlenmeyi hakediyor
Hem eğlenirim hem eğlenirim. Her telden calarim sevdiğim kadinla ben
bana gelmeyecekse benle eğlenmeyecekse kadın olmuş ne farkeder. gözümde insan olarak kalır o kadar. büyütmeye gerek yok
öyle eğlenilecek kız diye tabir edilen kız gördüm ki evlendikten ssonraa dört dörtlük
eğlenemediğim kadınlşa neden evleneyim ama evlilik bir amaç değildir asla.
Nedir? Yine eğlenebildiğin kadınla evlenmek midir?
yani zaten günümüz modern şehir yaşamında erkekler özellikle üni okuyan ya da mezunsa asla 30 larından önce evlenmek istemiyorlar genelde yani doğru kişi yanlış kişi olayı senin bakış açınla ve zamanla alakalı eğer tek amacın evlilikse bu gün senin yanlış kişi diyeceğin çoğu erkek 30 larına doğru doğru erkek olacak önemli olan bekjlentilerin uyumudur canım her şeyin yeri ve zamanı var. ama şahsen eğlenemediğim hatuınla da evlenmezdim asla
Dimi , yerine göre eğlenmeyi bilmeyen biriyle evlenmekte zor olur
onlar evlilik delisi onlarla evlenmek en kolayı da sıkıntıdan patlar öyleleriyle evlenen erkekler.
Ay taş olsa çatlar yani
aynen sonuç olarak kadın da olsa erkek de olsa 30 larına kadar her ilişkiye evliliğe giden yol gözüyle bakmadan cinselliği de hayatı da yaşamalı hem doymalı bazı şeylere hem de karşı cinsi tanımalı.
Bence doymamalı o konu da aynı fikirde değilim :)
Lafın gelisi dedim onu yoksa eģlememeye gezmeye ve sekse kim tamamen doyar ki 😊
Bence erkekleri memnun etmek zor :)
asıl kadınları memnun etmek zor ne sekse dpyarsınız ne gezmeye ne alışverişe :)
Skse doymayan kadın isteyen sizsiniz ama :D basım ağrıyo deyince şikayet ediyonuz :D
aman bebeğim yaaaa eskidendi onlar sen galiba çok fazla türk filmi izliyorsun :D şimdi hatunlar kovalıyor erkekler kaçıyor seks işini duyunca. devir tersine döndü tersine :D
İşte kaçan sizsiniz ama şikayet eden de sizsiniz onu demek istiyorum :)
evet bazı hemcinslerim dengesiz olabilir de genelleme de yapma bebeğim ben gayet açık net ve dobrayımdır baştan söylerim her şeyi zaten tek partnerliliği de sevmem eee olmasın mı buırcum koç yükselenim aslan :D
Benimde burcum aslan 😄 Ben şunu iddia ederim ki benim kocam baska arayıslara girmez iddia ediyorum
özelden yazıyorum artık millete seyir olamyalım daha fazla.
diyecektim ki mesajların kapalıymış takip et bari de oradan yazışalım hayatım. ayrıca önce göz doyacak göz adamın gözü doymuşsa gözü dışarıda olmaz ama çasa sen ne kadar sekste iyi olursan ol yine de gözü kayar gözü çıkasıca :P
Eğlenceli olmayan evlilik formalite seksten ibarettir.
Evet canım başta olmaz dedikleri kıza sonra bağlanıp kalıyorlar
Bence evlenmeye karar verdiklerinde yanında olan kızları tercih ediyorlar. Ben daha evlenmeyi düşünmediğim için bilmiyorum :)
hayır benim için fark etmez illaki eğlendiğim uzun birliktelik yaptığım biri ile olacak gibi bir aptal saplantım yok görücü usulüde olabilir
zaten nedir bu erkeklere yaranmaya çalışma çabamız anlayamıyorum :)
yoo yaranmaya çalışmıyosunuz ki nerden çıktı :)
E öyle tabi. Evlenmeye gelince bakire ararlar. Ama geçmişte onlar da az yere bakan yürek yakan değildiler hani.
benim hiç sevgilim olmadı
O zaman bu sözüm sana değil :)))
e yani tabikide genelleme yapmayalım lütfen :) :)
2 si de.. yeri geldiği zaman maç izleyecek yeri geldiği zaman elini masaya vuracak kadar sert olacak.. Ama duygusallığı erkeğe öğretecek kadar da narin olacak :)
Herşeyi biz mi öğreticez biraz da onlar öğrensin
Ne istediklerini biliyorlarmiki? Namus ahlak diye diye birini bulup evleniyorlar. Sonra ks de onu bunu ozele davet ediyorlar
Aynen öyle ben eğlenceli hayat dolu güler yüzlü kızla evlenmek isterim
Yemek yapmayı bilsin gözü dışarıda olmasın yeter :)
Sadece eglenmek yetmez eglenmek sadece bir tanesi daha bircok sey var
Eğlenip, mutlu olabildiğin kişiyle evlenmeliyiz ne saçma bir soru.
Yaşa göre değişir. akıl başa gelmeden pek uslanmazlar
Bence sadece evlenmeyi istemeleri lazim. Bazen sevip ama evlenmeyi göze almayan var.
Aynen bence de
evlilik ciddi bir iştir ne eğlencesinden bahsediyorsunuz hele bir de türkiyede... ya bir gidin abi eğlencesine evlilik mi olur?
Kesinlikle olması gereken bu zaten. İnsan eğlenemediği insanla neden evlenmek istesin?
Görünüş ikinci planda olmak üzere mutlu olduğum kişiyle evlenmek isterim
gözü kapalı güvendikleri kadınlarla evlenmek isterler
Herhangi bir kiz ozgur olabilir ama evlenecegi kiz ozgurlugu bitmistir benim gozumde
Eğlenemiyeceğim biriyle evlenip sıkıcı bir hayat mı? Yok ben almayayım
Ordaki eğlenmek başka anlamda degilmiydi ya neyse ben sevdigim adamın sözünden çıkmam :d
Gezen tozan biri ile evlenirim. kari koca gezerim onunla.
Kafalar uyacak birlikteyken eğlenmek şart ot gibi kızı kim netsin😄
E tabiki. Eğlenemediği biriyle bir ömür nasıl geçecek. Bunu birde halka arz etmişsin. Cık cık cık
Eğlencelik değil evlenmelik kzlar herzaman durust namuslu ailesine bağlı kisilerdir
tabiki insan beraber güzel vakit geçirdiği kızla evlenmek ister ama eğlenilecek kızdan kasıt bu değildir.
Kanka eğlenilecek kızdan kastın kullanma manasında mı yoksa neşe katma manasında mı bunu bir açıklığa kavuşturabilir misin?
Kullanma manasında knk
Millet yanlış anlamış hep
😂😂😂😂
ben köyümden evlenmek isterim tanıdık olsun nenemin sözü şu köyün canısı elin namuslusundan iyidir derdi :)
Sanki bunları erkek zorla yapıyor isteğinizle sevişiyorsunuz ayrılıncada erkekler bizimle eğleniyorlar bizi aldatıyorlar bilmem ne geçin bunları artık
İsteyerek sevişsen ve sevdiğin kişi tarafından terk edilsen ne düşünürdün?
Mesele sevişmek değil iki tarafta bunu zorla yapmıyor ve yaptıklarında da ayrılma ihtimalinin olacağını biliyorlar bu ihtimal her zaman var bunu bile bile yapıyorsanız sesinizi çıkarmayın bari ( sozüm yapanlara )
eve gel pijama ile TV izle bu benim evlilik hayalim değil
Elbetteki doruklarina kadar eglenebildigim kizla dusunurum, tabi birde neseli olmali 😋
Sevdiğimle evlenmek isterim. Evlenmek isteyeceğimi severim zaten.