Ablamin sevgilisiyle aramizda çok kötü bişey oldu ne dusunuyodur hakkimda?

Ablamın sevgilisi ve ablami ablamin sevgilisinin eski sevgilisinin oldugu bir mekana götürdüm ablam sevgilisiyle nisanlanmayi dusunuyo o yuzden sonra ertesi gunu ablamin sevgilisi bize gelip beni kuytuya cekip bana hesap sordu aramizda su diyalog gecti:
+bizi niye oraya goturdun?
-suphelerim vardi yol yakinken ablamin ogrenmesi icin
+neden benimle bu kadar ilgilisin?
-ben sadece ablami korumak icin
+ablana yazdigim seyleri sakliyosun gizli gizli odami karistiriyosun evlenmemi istemiyosun niye yapiyosun bunlari
-pislik
+niye aklin bende niye beni takip ediyosun niye acigimi ariyosun
Dedi

Tam tokat aticakken elimi tuttu annemde bizi o an gordu ama ablamin sevgilisi offf senin el sakalarin ne kadar fenaymis ya bitanecik baldizim benim dedi.

Sizce hakkimda ne dusunuyor? Rezil oldum inanamiyorum napicam bundan sonra?
Insallah ablama evire cevire anlatmaz!
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
Guncellll
Ablamin sevgilisiyle aramizda çok kötü bişey oldu ne dusunuyodur hakkimda?
Cevapla