Hoslandigim bir kız var ama onunla iletisime geçemiyorum ne yapmalıyım?

Dersaneden hoslandigim bir kız var 1 aydır hoşlanıyorum ama bir türlü diyalog kuramadim. Normalde kolay diyolog kurabilen biriyim sinifta herkesle diyaloğum var tek onunla diyologum yok çünkü sessiz sakin birisi ve cok da konuşmuyor insanlarla. Whatsapp dan grup kurduk ona falan da katılmadı yani numarasi da yok :/ Ama şu da var bikaç kere göz göze geldim ve bikaç arkadaşım da arada bana baktığını söyledi? Ne yapmalıyım? Ya da ne yapmamalıyım?
Hoslandigim bir kız var ama onunla iletisime geçemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla