Beğendiğim bir kız var kızla iletişim kuramıyorum. Ne yapmalıyım?

Hoşlandığım bir kız var üstelik niyetim de ciddi ama kız öyle sosyal ortamı olan, bir yerlerde takılan bir kız değil ev kızı denilen tipten facesi bile yok kızın yani ulaşılmaz konumunda. Bu kız ayda yılda bir dışarı, alışverişe cıkar bana pek denk gelmez. Bu kız hayatının büyük bölümünü mutfakta geçirir :) bu arada ben bu ay alt kata taşındım ve onların mutfagıyla benim odam karşılıklı birbirine bakıyor, Buna rağmen kıza hiç bakamıyorum utanıyorum sapık derler, ailesi kızar diye.. Birde bu kızın çevresinde hiç erkek filan yok sevgilisi olduğunu da sanmıyorum açıkcası ama dediğim gibi pek göremiyorum kızı. Sizce bu kıza nasıl ne şekilde ulaşırım veya arkadaş olabilirim?
Beğendiğim bir kız var kızla iletişim kuramıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla