Sevgilimle bulustuk bugun iyiydi eve geldim onunla yatmadigim icin ayrildi gitti ailemede anlattim anlayisla karsiladilar 5 ay ugrasti çabaladı simdi gitti en kötüsü de iki kisiyle ciktim cok sevdim biri opusmedim diye digeride yatmadim diye ayrildi hep duygularimla oynuyorlar kaybeden ben oluyorum ben naptim
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYanlış anlama dışardan bakılınca biraz rahat bir kız gibi duruyor olabilirsin. Buda sana bakan kişiliern bekletilerini yüksek tutuyro olabilir.
Beklentisinide karşılayamayınca senden ayrılıyorlar.
Yanlıyorda olabilrim ama genelde böyle olur.
Bence kimsenin evinede gitme biraz mesafe koy.
O mesafeyi koruyarak ilişkiyi devam ettirmek isteyen kişi seni seviyordur.
Yok o mesafe yetmiyorsa daha yakın olmak için ısrar ediyrosa sen ayrıl direk.13 Yorumla
Soran+1 yılAslinda dışardan saf gibi görünuyorum herkes oyle diyor kolay kandirilabilen birisiyim gibi
Disarda bulustuk zaten eve gitmedim teklif etti ama olmaz dedim mesafe koydum amao bunu istemedi
Cevap sahibi+1 yılEn iyisini yapmışsın ozman boyle devam et. Elbet karşına doğru insan çıkacaktır. Çok iyi uzun sureli birlikteliği olan insanların bile karşına boyle insanlar zamanında çıkmıştır. Moralini bozma hiç
Soran+1 yılDaha yeni olunca kendimi kötü hissediyorum bide 5 ay zaman geçirdiğim birisi şimdi bana bunları nasıl der sevdiğim için utanıyorum onu resmen duygularımı kullanmak istedi
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana göre doğru olanı yapmışsın. Evlenmeden böyle şeyler yaşamak çok saçma geliyor bana. Yoksa evliliğin ne anlamı var. Bazı şeyleri cinsellik dahil evlilik birlikte yaşamak en doğru seçenektir. Seni terk edenlerin amacı seninle birlikte olmakmış sadece. Kurtulmuşsun onlardan ne güzel işte. Kafana takma böyle şeyleri elbet karşına istediğin gibi birileri çıkar.
19 Yorumla
Soran+1 yılİşte bende tam bunu dedim ona ama yapan var dedi
Çıkarda işte ben zor seviyorum onu bu kadar sevip değer verirken gitti ya çok takıyorum kafama nasıl unutucam sanki her şey üstüme geliyomuş gibi bu dünyada yalnızım gibi hissediyorum
Cevap sahibi+1 yılHerkesin her yaptığını yapmaya kalsaydın ohoo. Değer verdiğin insanları iyi seçmeye bak. Ayrıca bu sadece bir ilişki sonuçta hayat bundan ibaret değil :)
Soran+1 yılÖnceden o vardı sanki işte annem bana çok demişti zaten bu çocuğa kaptırma kendini haklıymış kadın
Artık önüme bakıcam yapıcak bir şey yok :)
Cevap sahibi+1 yılEn iyi. verilmiş sadakan varmış bence Kurtulmuşsun
Soran+1 yılHerkes öyle demiş ucuz kurtulmuşsun bu çok kötü bir şey mi
Cevap sahibi+1 yılEvlilik düşünen erkek asla böyle bir şey yapmaz. Seni kullanıp ayrılması çok kötü olurdu.
Soran+1 yılSonsuz olalım dedi bide bana şey dedi bir sene arakdan yaparız sonra sen istersen önden yaparız bu nedemek ya
Cevap sahibi+1 yılTerbiyesizliğin dibine vurmuş yani. Anlatma anlatma hiç. Sen yoluna bak boş ver o tarz insanları
Soran+1 yılSevmesem küfür ederdim de
Bunlar aklıma geliyor çok kötü oluyorum ne biçim insanlar var
Kızım en iyisi seni sevecek olan adam karakterini güzelliğini sevsin bacak aranı değil böyle ezik iğrenç kişiliksiz insanlardan kurtulduğun için sevinmelisin.
11 Yorumla
Soran+1 yılsevdiğim için üzülüyorum 5 ay beraberdik ve bu konuyu hiç açmamıştı beni nomral seviyodu dün ne değiştide böyle yaptı anlamadım
Aşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı. İyi olmuş canım boşver öbür türlüde elde edip bırakırdı
13 Yorumla
Soran+1 yılO türlüde bırakırdı demi
Soran+1 yılBende öyle düşünmüştüm
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
42Cevap
Onlar böyle şeyler isteyip günü gelince de namuslu kız ararlar. Seni gönülden tebrik ediyorum. Kaybeden sen değilsin onlar. Böyleleri kim ki kaybettim diye üzlüyorsun.
15 Yorumla
Soran+1 yılSadece sevdiğim değer verdiğim göz yaşı döktüğüm kişilerin beni terketmesi çok zoruma gidiyor sebebi normal bir şey olsa bu kadar üzülmem ama bunun için olunca üzüldüm
Soran+1 yılSaçma bir sebepti suçum yokken gitti değmezlerde işte salak oldğum için
Soran+1 yılAynen ya yapıcak bir şey yok gidene kal mı diyeyim yalvarayım mı napayım
Amacı belliymiş anan seni kadir gecesi doğurmuş 😎 Allahtan tecavüze yeltenmemiş karaktersiz insanların evine gidilir mi nasıl cesaretiniz var
19 Yorumla
Soran+1 yılEve gitmedim bugun dışarda bulustuk dun mesaj olarak teklif etti kabul etmedim
Soran+1 yılZaten bitti bide bulustugumuzda opuyor beni allahim kendimi kullandirdim resmen
Soran+1 yılYa sırf onu kaybetmiyim diye herşeyi elimden geldiğince yapmak istedim
Soran+1 yılZaten konuşmuyoruz artık bitti diyebilirim ama canım çok acıyor onun kokusu geldi bugün burnuma çok kötü oluyorum eski mesajları okuyorum onu çevrimiçi görmek beni bitiriyor zaten okulda açılıyor onu görme ihtimalimde yüksek unutmak istiyorum şu an sadece
Soran+1 yılEVET ya
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılDogru yoldasin ama artik bu tip erkekleri bulma be kardesim.
23 Yorumla
Soran+1 yılBende isterim ama çok seviyorum sevdiğimde önüme hep böyleler dek geliyor ama yok artık istemiyorum kimseyi
- +1 yıl
İns birgun gonlune gore biri denk gelir musmutlu olursun:)
Soran+1 yılİnşallah teşekkür ederim :))
Sana kanı bozuklar denk gelmiş.
Şükredeceksin ki niyetlerini belli etmişler :)11 Yorumla
Soran+1 yıl5 ay sonra niyetnini belli etti oda dün bunca ay ben bunla buluştum bide ya
Namussuz oldukları için namuslu biri onlara ağır geldi tabii. Sakın üzülme! Sevin bile. Kazanan sensin çünkü
11 Yorumla
Soran+1 yılBu konudan öyle ama insanın sevdiğinin böyle yapması acı veriyor
+1 yılGit de bir kurban kestir böyle bir pislikden kurtulduğn için
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle oldu gerçekten
- Aşk İlişkileri konusunda 430 cevap paylaştı.
+1 yılOnlar nasıl erkek ayrıldığına sevinmen lazım senin. Biraz kafanı toparla ve gözünü aç bence.
17 Yorumla
Soran+1 yılYa tamam ayrılsin ama yüzüme desin bulustuk birşey yok eve geldim biz olamıyoruz
- +1 yıl
Kişilikleri gelişmemiş bunların sen ucuz yoldan kurtulduğuna sevin. Kendini toparla ve daha güçlü şekilde yeni ilişkine kendini hazırlamaya bak.
Soran+1 yılNasıl unutucam aklımdan çıkmıyor
- +1 yıl
Bu tamamen bağlanma duygusu ile ilgili. üstünden zaman geçtikçe yavaş yavaş unutursun. sıkmacanını geniş ol biraz :)
Soran+1 yılŞu an daha bir gun faln oldu aklima geldikce agliyorum hic cikmiyo gerci bide onu takip ediyorum sürekli of kac gun sürer sence bu pazartesi okullar açılıyor sanki unutmam daha kolay olur gibi
- +1 yıl
Katılıyorum okulların açılmasıyla unutman kolaylaşır.
Soran+1 yılİnşallah ya
Ya sevgili yapmayacaksin ya da şikayet etmeyeceksin
15 Yorumla
Soran+1 yılBöyle olacağını bilmiyordum eskiden böyle değildi
Soran+1 yılNeden ya off
Soran+1 yılHaklısın
+1 yılsevgilinle yatsan yine ayrılacaktı.. bu kez kullanmış da olacaktı seni.. senin suçun yok, sen doğru olanı yapmışsın
233 Yorumla
Soran+1 yılEvet tam da dediğini düşünüyorum bana ait sonsuz oluruz dedi garantiye aliriz dedi safim sanki anlamicam
- +1 yıl
böyle karaktersiz insanlar var işte...
Soran+1 yılMalesef simdi orda burda konuşacak bide
- +1 yıl
Karaktersizlikten...
Soran+1 yılKatılıyorum
- +1 yıl
bu durumda sen üzülüp endişelenme.. bu onun karaktersizliği.. sen hayatına devam et
Soran+1 yılBen çok üzülüyorum ağlıyorum ve hayatıma devam edemiyorum aklımdan çıkmıyor o eski halleri nasıl unutucam bunları ben
- +1 yıl
hemen unutamazsın zaten... ama yavaş yavaş unutursun.. imkansız değil. gelecekte daha güzel geçirebileceğin insanlar karşına çıkar. hayat herşeye rağmen devam ediyor. ona alıştın ve onu seviyordun. ama zamanla sevgin azalır ona karşı. ve onun sana söylediklerinden sonra sevgin çok daha azalmıştır
Soran+1 yılHaklısın evet bir hafta falan geçse yeter galiba okulumda başlıyor buda iyi birşey
- +1 yıl
okulun başlıyor, birkaç uğraşda bulursun ve atlatır gidersin :)
Soran+1 yılAynen süper olur :) ama onuda görücem okulda ya şimdi senden bir konuda fikir almak istiyorum
- +1 yıl
buyur söyle bakalım :)
Soran+1 yılŞimdi benim 10 senelik en yakın arkadaşım var oda bu kişiyi seviyordu teklif ettiğinden haberi vardı kabul etme demişti bana bende sevdiğimden gizlice çıkmıştım haberi yok şu an onun iyi birisi olduğunu düşünüyor bide saf gibi anlatıyor bana aileme arakdaşıma söyliyim mi dedim söyleme ona dediler aramız bozulur mu sence bu durumu anlatmalımıyım yoksa anlatmıyım mı? :))
- +1 yıl
mmm şimdi iyi düşünmek lazım. çok yönlü düşünmek lazım. senin arkadaşın ne kadar çok seviyor onu? ve bu sevgi ile mantıklı düşünebilecek mi arkadaşın?
Soran+1 yılŞu an sevgisi yok ona karşı sadece anıyor arada sırada ona teklif etmişti kabul etmedi arkadaşım ondan pişmanlığı var sadece o pişmanlığıda iyi bir insan olduğunu zannettiği için
Bilmiyorum sanki anlatsam bir şey demez gibime geliyor çünkü biz hep beraberiz ne olursa olsun küs kalmayız ve aramızda bu gizli kalınca bide yakınım olunca anlatasım geliyor ama ne tepki vereceğini bilmiyorum pişman olmak istemem söyledikten sonra
Soran+1 yılBide şimdi ona mesaj atar diye korkuyorum çünkü anlık şeyler yapan birisi
- +1 yıl
yani eğer laf açılırsa anlatabilirsin belki ona. sizin de ayrıldığınızı biliyor mu. neden ayrıldığınızı sormadı mı senin arkadaşın
Soran+1 yılHiçbir şey bilmiyor çıkmadım sanıyor
- +1 yıl
eğer arkadaşın ona karşı sevgisi hiç kalmamışsa bu konuyu anlatmayabilirsin ona. ama halen onda gönlü varsa arkadaşın, bişeyler söyleyebilirsin arkadaşına
Soran+1 yılNeden gönlü varsa anlatayım tam terssi olması gerekmez mi
- +1 yıl
Şimdi gönlü olduğu için bu durumu kavraması ve kalbine sığdırması zor olabilir. Onun sevgisine bağlı şimdi. Hoşlantı mı aşk mı onda ki?
Soran+1 yılBenim kadar çok sevdiğini sanmam kabul ederdi sevseydi bir insan iki kişiyi aynı anda sevebilir mi o öyle yapıyordu sevdiğini sanmıyorum açıkçası
- +1 yıl
O zaman ona anlatabilirsin bence :)
Soran+1 yılİnşallah pişman olmam :)
- +1 yıl
Yemek yediğim için geç cevap verdim :) inşallah... En doğru kararı ver... İyi düşün
Soran+1 yılSorun değil :)
Aynen sorayım dedim de teşekkürler :)- +1 yıl
söyledin mi arkadaşına? :)
Soran+1 yılDüşündüm ve bugün söyledim oturdum arkadaşımın yanına oda farketti zaten tuhaf olduğumu anlat noldu diye ısrar etti bende kötü oldum anlattım kız ağladı sonra bende ağladım bana sarıldı ve öyle ağladık kızdın mı bana dedim eskisi gibimiyiz dedim oda biz senle en iyi arkadaşız zaten artık bir şey hissetmiyorum falan dedi söylediğin iyi oldu dedi iyiki söylemişim çok rahatladım fikrin içinde senden teşekkür ediyorum bundan sonrada aynı davranır demi bana değişmez bana karşı
- +1 yıl
yok ya değişmez inşallah... sen doğru olanı yapıp ona anlatmışsın... o kişi senin arkadaşını da üzebilirdi.. bazen aşk gözümüzü kör edebiliyor ve gerçekleri göremeyebiliriyouz... ağlayıp dertleşmişsiniz :) içinizi de dökmüşsünüz hem. dostluğunuza devam edin
Soran+1 yılBencede bende böyle düşünüyorum ama korkuyorum ileride bir şeyler değişmesinden bana soğuk davranmasından korkuyorum inşallah dediğin gibi olur her şey :)
- +1 yıl
inşallah :) yakın arkadaşlar kötülüğünü istemez.. sen onun kötülüğünü istemedin ki.. eğer bu konu açılırsa, arkadaşın onla tanışabilir... onu tanımak istiyorsa... ama senin anlattıklarından sonra onu tanımak istemez... vazgeçer ondan..
Soran+1 yılOnu şu an sevdiğimi anlamıştır herhalde tanımak ister mi bu durumda ne biliyim yeni ayrıldık ya hani bide şaşırdı ondan oda beklemiyormuş ama onu gördüğünde bana anlatmasını istemdiğim içinde söyledim o anlattıkça bende kötü oluyordum şimdi ondan vazgeçmiştir değil mi tamamen öyle düşünüyorum bende
- +1 yıl
bence vazgeçmiş olmalı. vazgeçmesi gerekir çünkü.. senin yaşadığın gibi bir olay kötü bir olay.. bu senin arkadaşını da etkilemiştir bence
+1 yılBu yolda devam et kazanan sen olacaksın onlar kaybetti.
11 Yorumla
Soran+1 yılSevgimii kaybettiler herşeyden çok sevmiştim ya sen seni seven birini bırakabilrmisin bu kadar kolay
- Aşk İlişkileri konusunda 627 cevap paylaştı.
+1 yılSen yanlış kişilere güveniyorsun kanks. Takılma bu kadar..
13 Yorumla
Soran+1 yılEskiden böyle olmamasi dun gerçek yüzünü göstermesi ve benim bu insanla bes ay beraber olmam gercekten cok aci
- +1 yıl
Hayat kadar degil..
Soran+1 yılHayat zaten ayrı alem
Aşk İlişkileri konusunda 519 cevap paylaştı. Canım sen bişey yapmadın. Onların amaçları farklıydı, elde edemeyince bıraktılar hepsi bu.
13 Yorumla
Soran+1 yılşu an benim hakkımda ne düşünüyor acaba ya kötü şeyler falan bu konuda baya konuşmuştuk
Soran+1 yılDeğil tabide işte yapmadığım şeyleri yaptık demesinden korkuyorum
+1 yılBirbirinize uygun olmadığınızı anlayınca ayrılması çok normal?
13 Yorumla
Soran+1 yılNormal mi bu konu normal değil bence
- +1 yıl
Aldatmasını mı tercih ederdin?
Soran+1 yılYok hayır tabikide ne biliyim ilk aldatıyo sandım sordum ona fotomuzu paylaşalım o zaman dedi inandım ama bu sebep beni üzdü
+1 yılSen doğrusunu yaptın. O p. i. ç yatsan da zaten gidecekti
11 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşündüm beni kullanıp atıcaktı
Aşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. Aynen devam et, yatsan da kisa surede birakirdi seni. hic uzulme kendin gibi birini bul.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok haklısın teşekkür ederim
Bazen size şaşıyorum biliyor musun Neden diye sorarsan açıklayacağım izin verirsen ?
18 Yorumla
Soran+1 yılTabikide aciklayin
- +1 yıl
Sen hiç bir şey yapmadın sen sadece saf sevdin çok iyi yapmışlar seni terk etmekle amaçları belirsiz insanlar bu dünyadaki en ger i zekalı insanlardır seni resmen kullanmak için beraber olmuşlar zaten anlamışsındır bunları ya anlamıyorum abi ben sevdiğim vardı bir zamanlar ben aldatmadan tabi neyse işte bırak ondan böyle şeyler istemeyi ya senelerce uyusa onu izlerim saçına dokunurken elim titrerdi dokunamazdım gün konuşamadım diye bebekler gibi ağlardım ya budur aşk bu asıl sevgi budur yok benimle yat öpüş ne lan bu sevdiğin o senin milyonlar içinde tek değer verdiğin kişi ben bakmaya doyamadığım insandı aşık olduğum kişi bıraksınlar bu ayakları iyi ki hayatından çıkmışlar ne mutlu sana...
Soran+1 yılEvet işte bende senin gibi sevdim saf temiz onların ise akıllarından bunlar geçiyor benim aklım almıyor keşke bütün erkekler sen gibi olsa inan böyle biri istiyorum bu konulardan sıkıldım kimi sevsemm yatalım öpüşelim akılları hep orda senin anlattığın zaten aşk yani hiç cinsellik yok
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim ama sende mi böyle oldun yoksa :/
Soran+1 yılHmm aman böyle şeyler yapmada kafan başka dünyalarda olsun
- +1 yıl
bir şeye açıklık getirelim tabi ki sevdiğim insanla her şeyi yaşamak isterdim ama zamanı ve yeri vardır öyle anlar gelir ki tabi ki evli olunduğu zaman girerdik yorganın altına açardık romantik bir film doyasıya izlerdik sonra beraber belki kahve içerdik belkisi yok içerdik çay demlerdik benim omzuma yatardı ben onun saçlarıyla oynardım belki :) sonra uyuyakalırdı yavaşça yatağa yatırıp sabaha kadar izlerdim onu o uyurken ben saçını koklardım. :) belkide bunlar olurdu demem bu :=)
Gizli Üye(30-35)+1 yıliki kişiyle aynı anda çıktın yatmadın diye namuslu mu oldun vaay iyiymiş
124 Yorumla
Soran+1 yılHayır bu hayatta iki kişiyle çıktım ayri ayri
Cevap sahibi+1 yılha o zaman kusura kalma virgül azizliğine uğramış sorun eğer senden cinsel arzuları için ayrıldıysa amacı cinsen arzulardır boşver sen kaybetmezsin
Soran+1 yılAynen sadece aciyorum kendime acincak haldeyim
Cevap sahibi+1 yılKendine acıman için bir sebep göremiyorum tam tersine mutlu olmalısın tam ucundan kurtarmışsın
Soran+1 yılAcisi bana kaldi buna inandim sen beni birakmassan ben seni birakmam bilmem ne herşey yalnmiydi bu kadar basit mi
Cevap sahibi+1 yılYani daha ciddi insanlar bulmalısın kalbinden düşen her kırık doğru kişiye giden bir basamak böyle düşün :) moralini bozma
Soran+1 yılBunu nasıl atlatıcam ya psikolojim gitti kafayı yedim
İnşallah öyledir teşekkür ederim :)
Cevap sahibi+1 yılBiraz kaliteli vakit geçir. Yani bu kişiye göre değişir kimi yanlız kalmayı sever kimi arkadaşlarıyla geçirir yani kendine biraz vakit ayır ve moralini yüksekte tut. ve rica ederim (・ω・) b
Soran+1 yılYalnız kalınca aklıma geliyor zaten okulumda başlıyor o zaman unuturum diye düşünüyorum ama onu görücem yine of kahretsin
Cevap sahibi+1 yılYani aklını senin için önemli olan kişiler için meşgul et. tek kaldığında eğer kendini köşede sıkışmış hissedip bir destek kapısı istersen benimle de konuşabilirsin.
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim demen bile yeer benim için
Cevap sahibi+1 yılrica ederim bu sitede istediğin zaman destek bulabilirsin :) sadece ben değil yani cidden sohbeti iyi insanlar var
Soran+1 yılAynen gerçekten bu zamana kadar hep yardımcı oldular derdimi paylaştım yardım eden insanlar oldu çok iyi insanlar var sizde bunun içindesiniz
Cevap sahibi+1 yılrica ederim teşekkür ederim :)
Soran+1 yıl:) :)
Cevap sahibi+1 yılDaha iyi misin?
Soran+1 yılHala aynıyım şunu düşünüyorum acaba şöyle yapsaydım keşke böyle olmazdı falan daha çok sevdiğimi belirtseydim aklımı bunlar yiyip bitiriyor napıcam ya
Cevap sahibi+1 yılNe olucaktı çok sevdiğini belirtseydin değicek miydi seni sevmeyen birinin peşinden koşmaya
Soran+1 yılHaklısın aslında bişey değişmicekti belkide hatta değişmicektide işte insan ddüşünüyor da boşa düşünüyorum şu an ne yapıyor kim bilir umrunda bile değilimdir
Cevap sahibi+1 yılSırf cinsel isteklerini karşılamadın diye seni terkedebilen biri lütfen artık kendi iyiliğin için onu düşünme
Cevap sahibi+1 yılEğer onu hala istiyorsan sana ben ya da başka biri yardım edemez sana yapma demem senin kararın senin hayatın ama bence yapmamalısın tabi tanımadığın birinin sözü senin için ne kadar değerlidir o ayrı
Soran+1 yılTabikide değerlidir ondan soruyorum ya sanada bunu hayatta yapmam zaten kendimi biliyorum çok sevsem bile hatta onu kaybettim ama yapamam mümkün değil bu
Onu istiyorum ama bunları yapmak istemiyorum beni böylede kabul etmiyor içimden bir ses geri gelicek diyor bilmiyorum gerçekten
Cevap sahibi+1 yılbir mesaj atar mısın bana?
Soran+1 yılTabikide
+1 yılİyi yapmış, Ne olduklarını anlamışsın, Sevse bunu demezdi.
11 Yorumla
Soran+1 yılDedim zaten seven insan senin bu yaptığını yapmaz gibisinden görüldü attı bitti sonra
- Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılHerkesin ilişkiden beklentisi farklı olur. Aşık değilse katlanmaz beklemeye.
13 Yorumla
Soran+1 yılBes ay bekledi bunla ilgili hiçbirşey demedi dün patladı
- +1 yıl
O onun ayıbı biraz.
Soran+1 yılAh ah yazik
kendin diyon ya sen ne yaptin hicbise sorun orda ona gore.
11 Yorumla
Soran+1 yılYapamadım işte
+1 yılSen doğrusunu yaptın. Rabbim hayırlı kişiyi çıkarsın karşına. Böyle açılmamış bir gonca olarak kal.
13 Yorumla
Soran+1 yılAmin çok teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim, ALLAHa emanetsiniz.
Soran+1 yılSizde :))
Gizli Üye(30-35)+1 yılAsla bu özelliğinden vazgeçme temiz kal. Onlar sevgiyi hak etmiyor
11 Yorumla
Soran+1 yılBencede sevgime değer vermemiş demek ki
Yanlış kişilere şans vermişin
Değerini bilememişler13 Yorumla
Soran+1 yılOnlar mi kaybetti beni yani
Soran+1 yılSadece sevdim ya ben
+1 yılSenin sevgilin değilmiş ki
Timsahınmış
Ne zaman düşeceksin diye bekliyormuş13 Yorumla
Soran+1 yıl5 ay beni normal sevdi hiç bu konuları açmadı benden de bunları bekleme sakın senin güvenini boşamı çıkardım dedi
ama dün böyle yapması beni şok etti- +1 yıl
Artık zamanı geldi demiştir
Soran+1 yılBöyle zamanın ben
Senin tek sucun bole karaktetsiz birine gonul vermen
112 Yorumla
Soran+1 yılİşte secemiyorum ilklerde böyle degildi sanki baska bir insan gibi oldu bidaha kimseyi sevmicem
Soran+1 yılHep bunlar karsima cikiyo sen birskmassan bn seni birakmam omurluk sevilirsin sen hani nerde o sözler
Soran+1 yılBen onların mantığını anlamıyorum neden böyle yapıcaksan giryorsun tutamayacağın sözleri neden veriyorsun
Soran+1 yılAMACINA ULAŞAMASSA?
Soran+1 yılBu kişi 8 gün 1 ay sonra geri dönen birisi
geri dönmez mi?
Soran+1 yılNeden ki
erkek ağlama duvarı değil ki erkeğinde duyguları var tabi sende haklısın işte uyumsuzluk
14 Yorumla
Soran+1 yılDemek istediğini anlamadim
Soran+1 yılHayir sadece sevdim onu onunla vakit gecirmk ona bakmak onunla ilgilenmk istedim ama bana bunlarla geldi sevgimi kulkandi
+1 yılEtrafta çakal çok, av olmamaya dikkat etsin kızlar :)
10 YorumlaÇok şanslısın.
Ama nereden bakarsan işte.11 Yorumla
Soran+1 yılKaybettim herşeyden herkezden çok sevdiğimi
+1 yılErkeklerin hepsi mi böyle yaa
19 Yorumla
Soran+1 yılSeninde mi başına geldi?
- +1 yıl
ohoo kaç kere hem de
Soran+1 yılÇok sevdiklerin mi yaptı sende mi istemedin? nasıl atlattın bunları
- +1 yıl
hep işte aradığım bu bellide dediğim çok güvendiklerim ben onlarla yatmak istemedim ya da evlilik düşündüm diye terkettiler beni
Soran+1 yılAy of çok üzücü bir durum unutabildin mi bu kişileri
- +1 yıl
unuttum tabii hatta daha kolay silip attım
Soran+1 yılHemen unuttun ha kaç günde?
- +1 yıl
ya bir kaç ay sürdü ama artık aklıma dahi gelmiyorlar
Soran+1 yılAy geçince öyle oluyor haklısın
onun derdi sen deyil 250 gram... Bu kadar basit
19 Yorumla
Soran+1 yılBes ayim gitti bunuda son gune birakmis eskiden hic boyle seyler konusmazdi değişti birden
Soran+1 yılGeçte olsa
Soran+1 yılZaten bitti artik aramizda birşey kalmadi dun buluştuk birşey yoktu hatta dedim iyi davran bana oda tamam dedi eve geldim biz olamiyoruz bitti iste zaten son gunlerde beni takmiyordu kiskanmiyordu onu sevdigimi anladi ve gitti
Soran+1 yılEğer seversem evlenirim gerçekten seversem ama evlenmeyi düşnmüyorum kimseyle
Soran+1 yılNeden sordun
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılkızım öpüşmeden sevişmeden hiçbir erkeği elinde tutamazsın
02 Yorumla
Soran+1 yılO zaman s. gitsinler
Cevap sahibi+1 yıl:))))))
Doğru yoldasın
İçin ferah olsun23 Yorumla
Soran+1 yılSadece aciyorum kendime
Soran+1 yılEvet ama işte öyle hissediyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılSoyluyon iste yatmadin diye :)
11 Yorumla
Soran+1 yılYapcak bişey yok
Ailene anlatinca cocugu vurmadilar mi?
14 Yorumla
Soran+1 yılAbim cok kizdi yolda görürsem o cocugu gebertirim dedi ama benden duydugu icin fazla kizmadi
Soran+1 yılDun oldu bu olay daha gormedi o yüzden
Kazansn oluyorsun gerçek niyetlerini görüyorsun.
13 Yorumla
Soran+1 yılKeske erkenden niyetini belli etseydi beş ay bu insanla beraberdim dun gördüm
Soran+1 yılİşte kendini sevdirdi defolup gitti
+1 yılyanlış insanlarla ilişki yaşıyosun
11 Yorumla
Soran+1 yılBilebilsem keşke bunu
+1 yılAynısını yaşadım hacı. Dert etme
19 Yorumla
Soran+1 yılSende mi kabul etmedin?
- +1 yıl
Evet
Soran+1 yılNasıl atlattın bu durumu
- +1 yıl
Kendimi severek
Soran+1 yılBu yetti yani senin için
- +1 yıl
Evet çünkü önemli olan benim
Soran+1 yılEn doğrusunu yapmışsın sen gibi olabilsem keşke
- +1 yıl
Olabilirsin
Soran+1 yılÇalışıcam
+1 yılSuçun bir gevşekten hoşlanmak
11 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyordum of offff
+1 yıldogrusunu yapiyorsun
tek yanlisin sevgili edinmen19 Yorumla
Soran+1 yılArtık edinmicem sevmicem kimse haketmiyor sevgiyi
- +1 yıl
Orada yaniliyorsun
Soran+1 yılNeden ki
- +1 yıl
Öyle erkekler var ki kizlar yuzlerine bile bakmiyor. Veya kendileri uzak duruyor kizlardan. Ki oyle seviyorlar ki. Şimdi işdeyim. Takibe al ve anlatirim. Sonra da hesabimi kapatacam zaten
Soran+1 yılNeden kapatıcan ya bekle alayım
- +1 yıl
Simdi degil 8 saat sonra burada olurum
Soran+1 yıl@Nur750 Hesabını kapatmış :(
+1 yılÖyle insan gitsin zaten
11 Yorumla
Soran+1 yılKal diyemezdim zaten yüzsüzlüktü
+1 yılkazanan sen oldun bırak bu karaktersizleri
13 Yorumla
Soran+1 yılUnutamiyorum ya kafayi yicem
- +1 yıl
ozaman daha cok aglarsın hayatın boyunca
Soran+1 yılUnutmaya çalışıyorum ama
- Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılKurtulmuşsun oturda sevin
11 Yorumla
Soran+1 yılSeviyordum ama
+1 yılhadi ordan et takma kafana ipneyi
11 Yorumla
Soran+1 yılNasil takmiyim boyle seyler yapmam dedi ve yapti
+1 yılAyrılsın daha iyi boşver
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı.
+1 yılsen doğru yoldasın. şaşma bu yoldan
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbazı erkekler mal oluyor
11 Yorumla
Soran+1 yılMalesef
Cocuk karaktersizmis
11 Yorumla
Soran+1 yılBöyle olduğunu bilmiyordum
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılSenin suçun yok onun hayvanlığı.
10 Yorumla doğru yoldasın kanka boşver onları
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılen iyisini yapıyorsun
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Onu da mı bize soruyon?
10 Yorumla
+1 yıltrollaallaaaa
19 Yorumla
Soran+1 yılGerçek
- +1 yıl
aahhaahaah
Soran+1 yılçook komik
- +1 yıl
evet
Soran+1 yılbak ya
- +1 yıl
adam senınle yatmaya kalkıstı, sen kabul etmedın ve gıdıp aılene anlattın. bak arkadaşım hele
Soran+1 yılEvet o gün ayrıldı benden bende aileme anlatmak istedim çünkü bize anlat diyolar ben saklamam öyle bir diğer yorumlara bak istersen başımdan geçenleri anlattım bunlar gerçek olmasa ciddi ciddi anlatmam burda on saat
- +1 yıl
ailenin algısı güzelmiş. normalda bir türk kızı bunları anlatamaz ailesine acayip geliyor.
Soran+1 yılEvet bir şey demediler neyseki abim biraz sinirlendi sadece benden duyduğu için kızmadı ama bana
Evet ya genelde öyle oluyor ama allahtan bana bişey demediler
- Aşk İlişkileri konusunda 347 cevap paylaştı.
+1 yılKaybeden sen olmuyorsun merak etme
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılanen goster ama elletmemı dedı ondanmı acaba :D
00 Yorumla
Devamını Gör(39)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar