Gururlu olduğu için hiçbirşey yapmayan mı kaybeder, yoksa gurursuz olup elimden gelen herşeyi yapan mı?

Bitmiş bir ilişkide gururuna yediremeyip sevdiği için hiçbir şey yapmayan erkek ilerde pişman olur mu? Ya da gurursuzluğu göze alıp elimden geleni yapan yinede hiçbir şeyi değiştiremeyen kız hata mı yapmıştır?
Gururlu olduğu için hiçbirşey yapmayan mı kaybeder, yoksa gurursuz olup elimden gelen herşeyi yapan mı?
Cevapla