Tıp okumak gerçekten zor mu? Tıp okuyanlar ozellikle cevap verebilir mi?

Küçüklüğümden beri hep tıp okumak doktor olmak istiyorum. şu an 11 . siniftayim. İstesem gercekten kazanirim. Hatta baya hirsliyim. Ama okullarin acilmasina az kaldi. Ve nedense tatil bitti diye uzuluyorum. Tip okumak cok zor diyorlar. Ben de acikcasi biraz korkuyorum. Butun hayatin boyunca cok calisacaksin felan. Ya onceden hemen okul bitsin de uniye gideyim derdim. Simdi de korkuyorum. Zaman cok cabuk gecti. Uniersitede insallah tibbi kazanirsam mutlu olurum ama eski hevesim yok. Surekli calismaktan mi korkuyorum anlayamadim. Ya şu son zamanlarda hayat bos geliyor. Bazen diyorum ne tibbi att kazansam yeter felan ama biliyorum ki pisman olurum. Cunku doktor olmayi cok istiyorum. Gercekten sanildigi kadar zor mu tip okumak?
Tıp okumak gerçekten zor mu? Tıp okuyanlar ozellikle cevap verebilir mi?
Cevapla