Küçüklüğümden beri hep tıp okumak doktor olmak istiyorum. şu an 11 . siniftayim. İstesem gercekten kazanirim. Hatta baya hirsliyim. Ama okullarin acilmasina az kaldi. Ve nedense tatil bitti diye uzuluyorum. Tip okumak cok zor diyorlar. Ben de acikcasi biraz korkuyorum. Butun hayatin boyunca cok calisacaksin felan. Ya onceden hemen okul bitsin de uniye gideyim derdim. Simdi de korkuyorum. Zaman cok cabuk gecti. Uniersitede insallah tibbi kazanirsam mutlu olurum ama eski hevesim yok. Surekli calismaktan mi korkuyorum anlayamadim. Ya şu son zamanlarda hayat bos geliyor. Bazen diyorum ne tibbi att kazansam yeter felan ama biliyorum ki pisman olurum. Cunku doktor olmayi cok istiyorum. Gercekten sanildigi kadar zor mu tip okumak?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılTıp okumak mı istiyorsun yoksa doktor olmak mı? ikisi farklı şeyler. Bende bu cehenneme gelmeden önce tıp kazanayım cerrah olayım diyordum ama şu an çok zorlanıyorum. Yani hele ki Tıp fakültesinin 1. sınıfı en kolay dönem. Bu dönem eşik gibidir. O kadar basit ki.. diğer dönemin kokusu gelmeye başlayınca hayallerim nerde bulunduğum yer neresi diyorsun. Böyle işittiğin azarlar, sabaha kadar acilde kalacaksın, el ayak işleri sende olacak. Hele üst sınıflardan aldığın o kazık... zaman geçecek ve 4-5. sınıf farklı bir dünyaya gireceksin (bize anlatılanlar).. soracağın ilk soru, şimdiki döneme kadar niye saçma sapan dersler gördüm o zaman? falan filan. Eğer çocukluğundan beri doktorluk için yanıp tutuşuyorsan her türlü yaparsın. Ama paradır, şudur budur boktan sebepler için yapmak istiyorsan vazgeç derim. Bu mesleğin karşılığı sadece övgüdür. Anca onu hissedersin. Hiç bir para verdiğin emeği karşılamıyor doğrusu.
120 Yorumla
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 13,7b cevap paylaştı. Tıp Doktorluğu en asil mesleklerden. Zor olmayan okul yok. Gerektiği kadar çalışırsan tüm zorlukları geçersin. Hedefinden asla vazgeçme. Çok çalış ve tıp fakültesini kazan. Tıp fakültesini kazandığında yine çok çalışarak mezun olursun. Hele uzman doktor olursan çok para kazanırsın. Sakın vazgeçme hedefinden.
91 Yorumla
+1 yılÇok zor denilemez bence sadece günlük tekrar ve biraz çaba gerektiriyor 6 yıl üniversite sonra 4 5 yıl asistanlık ve daha sonrasında uzmanlık için 4 yıl falan okuyacaksın bunu göze almalısın tıp istiyorsan 👍
44 Yorumla- +1 yıl
Cancagazim asistanlık bitince uzman oluyorsun 😘
- +1 yıl
@paramedic34 Bana öyle demediler
- +1 yıl
Bak sen şu terbiyesizlere 😉😊
- +1 yıl
@paramedic34 maalesef bende öyle bilmiyorum TUS'u kazanınca 4 yıl uzmanlık okuyorsun.
+1 yıldersten kalırsan hepsini baştan okumazsın öncelikle kaldığın dersi tekrar alırsın tıpta okuyorum ve abartıldığı kadar zor olmadığını düşünüyorum sen dersine bak bunları düşünme bile
44 Yorumla
Soran+1 yılNerde okuyorsun peki? ☺
Soran+1 yılSurekli ders calisirsin digerleri gibi hayatin olmaz felan baya sogutuyorlar tiptan
- +1 yıl
Akdeniz. Boşver onları hepsi zor zaten çok aman aman bir zorluğu yok düzenli bakarsın olur biter
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
6Cevap
Bizim arkadaşlar tıpta okuyor. Gerçekten zor deniliyor. Ama sonucu mükemmel. Senin adına konuşayim, her ay yüzlerce çanta kıyafet. İstediğin kuaför istediğin ev istediğin araba... Zorlukların sonunda büyük bir zafer. Bende diş hekimliği okuyacağım inşAllah
30 YorumlaEvet zor ama eğlenceli gülümseten bir meslek değişik insanlar görüyorsun felan çok hoşuna gidebilir çalışma konusunda da yardımcı olabilirim 44 binden tıpa gittim ygs den
13 Yorumla
Soran+1 yılOha çok iyi yaa Nasıl çalıştın kaçıncı sınıfta ygsye basladin? Benim 9. Sınıfla 10. sınıf boş geçti. Yazın da çalışamadım. Ama okul acilinca ygs ye baslamayi düşünüyorum.
- +1 yıl
9 sınıf hep teşekkür diğerleri takdir di bende 9 u boşladım ama ygsde ondan dolayı kötü yaptım diyemeyecegim heyecan yaptım beklenti yüksekti hocalarım felan 5 bin bekliyordu ben o heyecanla 44 yaptım eğer 15 bin felan yapsaydım 5 bine çekerdim lys netlerim çok iyiydi önemli olan lys ona abanmalısın
+1 yılTıp okuyorum, ama sen daha sakin bir şey oku, gercekten önermem.
125 Yorumla
Soran+1 yılYa ama gercekten istiyorum bu sene 11 e gectim. Bu sene hem ygs hem 11 i birlikte goturmeyi dusunuyorum. Hedefim dokuz eylul tip. Ya cok istiyorum.
- +1 yıl
Haahah sen de. izmirde misin? Ege tıpta okuyorum bucada oturuyordum, hangi lisedensin?
Soran+1 yılHayir antepteyim ama inşallah İzmir de okumayı düşünüyorum. Ya tek istediğim şehir İzmir . Daha once gitmedim hic ama cok istiyorum orada okumayi
Soran+1 yılBu arada tıpta böyle yakışıklılar var mı yaaa 😆😆
- +1 yıl
Hahahaha cok naziksin sağol 😂beni takip eden sen misin? Neyse bak cok istiyorsan tıp seç ama çok istiyorsan. Muhendisler bizden çok kazanabiliyor unutma, mimarlar da kazanıyor. Laf olsum diye demiyorum ciddi ciddi kazanıyor. Aksam 5 oldu mu da evinde yatiyorlar, haftasonlari belli calisma saatleri belli. Burada nöbetler falan aile yaşantını bitirir uyandiriyim. Bunlara ragmen istiyorsan her türlü gel.
Soran+1 yılYa ilk sene kazanir miyim bilmiyorum da kesin gelicem. Sen kacinci sinifsin? Bir de seni yeni takip ediyorum onceden etmiyordum. 😄
- +1 yıl
2. sinif öğrencisiyim. Haa başkasıymis :D
Soran+1 yılHmm inşallah gelirsem bulurum seni 😂😂😂
Soran+1 yılYa cidden sasiriyorum tipta boyle yakisiklilar var mi 😂😂
- +1 yıl
Ya benden kat kat yakisiklilar da var canım tıp gözlüklü ineklerle dolu değil ahsjns
Soran+1 yılEgoludur onlar 😁😁 gerci seni de bilmiyorum 😁
- +1 yıl
Yok ben de egoist değilim merak etme 😂
Soran+1 yılOrda mısın?
- +1 yıl
nerde miyim xd
Soran+1 yılBurda 😜
Soran+1 yılPeki ygs matematigi 11 de baslasam ygs konularina felan zor olur mu? Sen nasil bir calisma yaptin? 😄
- +1 yıl
11. sınıf yazında başladım. 11. sınıf konularını iyi öğrenmeye bakıyordum ben. LYS'nin yarısı neredeyse 11. sınıftan geliyor. O yüzden bu yılın konularını sağlam öğrenmene bak, yazın her türlü yetişiyor o işler. Ben de böyle yapmıştım.
Soran+1 yılPeki anladim teşekkürler 😄 Napıyorsun? 😁
- +1 yıl
tabiki deeeeeeeeeee
barlar eğlenceler cafeler falannn...
şaka şaka ders çalışıyorum napacam :(
Soran+1 yılAhahahha 😂 güldürdün 😜
Soran+1 yılPşt napiyon?
- +1 yıl
ksksks burdan mı muhabbet ediyoruz kız burası yorum atma yeri değil mi :D
Soran+1 yılYa ben mesaj atamıyorum sana sen atsana
- +1 yıl
Neden önermesiniz😊
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 509 cevap paylaştı.
+1 yılAbi tıp falan zor diyorsunuz veterinerlik tıptan daha zor neyin kafası
15 Yorumla- +1 yıl
Tip genis bir alan. Yuzlerce dali var. Veterinerligin ucu tipa cikmaktadir.
- +1 yıl
@patolojiksendrom Tıp geniş alan evet, insanın kafası, gözü, kulağı ayrı bir dalda oluyor, fakat veterinerlikte köpeğin, kuşun , ineğin tüm her şeyini bir arada görüyorsun ayrım yok.
- +1 yıl
Dostum tip ortami cok farkli. Iki alanda farkli zorluklara sahip. Yasamadan bilemeyiz degil mi?
- +1 yıl
@patolojiksendrom Yani orası da öyle
- +1 yıl
Temel bilimler açısından ilk 3 yıl aynı denilebilir. Anatomi işin içine girince veterinerlik bir tık daha zor görünebiliyor evet ama tıbbın klinikleri veterinerlik dallarından daha detay veriliyor.
Çabuk pes etmişsin daha uzun yolun var. Yapabilecegine inaniyorsan yap
10 Yorumla
+1 yılBu sene bende sınava giricem ve aynı senin gibiyim çok korkuyorum bu aralr bir ç çalışmıyorum lutfen bunu gorunce yaz bana lutfen
00 Yorumladiyorum ki keşke mimarlık falan yazsaydim
10 Yorumla
+1 yılbütün bölümlerin bir zorluğu vardır
00 YorumlaDersten kalırsan hepsini baştan okuyosun
01 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılFtr oku
10 Yorumla evet zor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok zor sakin okuma
01 Yorumla- +1 yıl
Okuyanlar nasıl okuyor türkiyenin doktorlarada ihtiyacı var tek yönlü düşünmeyin zor diye okumamak saçmalık her işin zorluğu var ve artık bir çoğu işte atanamamak var tıpta böyle bişey yok. Bu istiyorsan kazan hayatını kurtar başkada bişey demiyorum.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Tıp okumak gerçekten zor mu? Tıp okuyanlar ozellikle cevap verebilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar