Sevgilimin arabası yok. Sinirlerim bozuluyo çünkü buluşmak sıkıntılı oluyo. Ayrılsam mı?

Kızlar kızlar arabasız erkekle sevgili olmayın. Hele hele üniyi bitirmiş biriyse bu. Genclere sözüm yok ama sevgilim 28 yasında birbirimize uzak yerlerde oturuyoruz ve her bulusmamızda otobus vs çok sıkıldım. Arabası olsa her şey kolay olurdu. Aklı olan arabasız erkekten uzak dursun
Sevgilimin arabası yok. Sinirlerim bozuluyo çünkü buluşmak sıkıntılı oluyo. Ayrılsam mı?
Cevapla