Sevgilimin arabası yok ama benim var. Onu ben hep alıyorum diye her şeye benim karar vermemi bekliyor. Ne yapmalıyım?

erkek arkadaşımın arabası yok ama benim var. bu yüzden bir yere gideceğimiz zaman onu hep ben alıyorum. şikayetçi de değilim ama kendisi bundan çekiniyor ve bu durumdan çekindiği için de buluşmaları hep ben teklif ediyorum ve gideceğimiz yerlere de benim karar vermemi bekliyor. ne yapmalıyım?
Sevgilimin arabası yok ama benim var. Onu ben hep alıyorum diye her şeye benim karar vermemi bekliyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla