Davranışlarıyla bana Bazen çok yakın bazen çok uzak ne yapıcağımı bilmiyorum artık?

eski sevgilim ama ayrıldıktan sonra bağlarımızı koparmadık konuştuk buluştuk ayrılmamıza rağmen. yanımdayken herşey çok güzel hiçbir sorunumuz yok ama yanımdan ayrılınca herşey çok başka oluyo bazen bana okadar yakın bazende çok uzak ben kimseye bukadar samimi bukadar yakın davranmadım hiç oda bundan rahatsız olduğunu söyledi ama ben kimseye bukadar yakın hissetmedim hiç kendimi diyince o konuda daha sonra bişey demedi. Ama ben olsam bende karşımdakinden böyle samimi olmasını isterdim. Konuşmayalım bundan sonra desek oda olmuyo bilmiyorum napıcağımı
Davranışlarıyla bana Bazen çok yakın bazen çok uzak ne yapıcağımı bilmiyorum artık?
Cevapla