
Sevgilim ile daha bir kaç hafta oldu. Maalesef uzun süre ciddi şiddete hem maruz kalmış hem şahit olmuş. Kendini kurtarmış oradan bir hayat kurmuş. Ama olanlar tabiki insanın unutabileceği şeyler değil. Kendi hayatında da buyüzden bu konularda çok hassas. Birinie kötü davranıldığını fark etse asla dayanamaz dahil olur.
Şöyle bir durum var, bazen ani bir şey olunca irkiliyor ve geriliyor geçmişte olanlar yüzünden.
İlk şöyle oldu, şakalaşıyorduk galiba aniden uzandım. Bir an irkildi. Garip bir an oldu. Özüd diledim öyle bir şeye neden olduğum için. O da özür dileyecek bir şey yok seninle ne ilgisi var oluyor arada öyle önemli bir şey değil dedi.
Ben hareketlerime dikkat etmeye çalışıyorum ama bir şekilde bazen oluyor.
Yani böyle benim ani bir hareketimle irkilmesi ürkmesi kırıcı da bir şey olmalı onun için. Ben de üzülüyorum. Normalde aramızda baya bi cüsse farkı var niye korksun yani benden ama travma işte.
Günlük hayatta bir tek benimleyken oluyor gözlemlediğim kadarıyla. En çok benimle vakit geçirip yakınlaştığı için muhtmelen, başkaları ile öyle bir ortamı olmuyor.
Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Konuşsam ne konuşacağım, gururunu kırmaktan da korkuyorum. Hareketlerime de çok dikkat ediyorum ama oluyor işte bir şekilde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kadar duyarlı olman, sevgilinin yaşadıklarına saygı göstermen ve durumu önemsemen çok güzel bir şey! Onun için bu süreç kolay değildir, o yüzden zaten böyle hassasiyetlerin varlığı çok kıymetli. Sadece onu anladığını hissettirmek ve nazik davranmak bile onun için bir umut kaynağı olabilir. Kelimelerinden bile ne kadar önem verdiğin belli, bu yüzden kendini hırpalama. Duygusal bir bağ kurdukça bu durum zamanla hafifleyecek, sabırlı ol. 💜✨