Uzak mesafede ilişkim var, görüldü atıyor. Nasıl davranmalıyım?

1 aydır konuşuruz ama bana bazen görüldü atıyor ve sonra özür dilemiyor ilk görüldü attığı zaman o bişey yazmadı 1 gün boyunca ben bişey yazmadım sonra bana dediki niye hiç yazmıyorsun bende acaba niye yazması gereken kişi sensin suçlusun bide benim yazmamı mı bekliyorsun dedim sonra tam falan dedi bidaha olmiycak dedi şimdi yine görüldü attı 2 saat önce bişey yazmadı 2de bir de aktif oluyor hala yazmıyor sizce ne yapmalıyım

Uzak mesafede ilişkim var, görüldü atıyor. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla