Uzak mesafe ilişkisindeyim ve artık kafam karışıyor ne yapmalıyım?

Bir adam var internetten tanistik uc senedir arkadasiz. Ben İstanbul'da ogretmenim o da akdeniz bolgesinde itfaiyeci. Yedi aydir beraberiz. Ben bu iliskiye baslamak istemedim benim de duygularim vardi ama sehir büyük problemdi. Ben burayi birakmak istemiyorum cunku buraya atanmak icin cok cabaladim ailem arkadaslarim vs her sey burada ve en onemlisi onun yasadigi yerde kimseyi tanimiyorum. Ama onun burada birkac arkadasi var yalniz hissedemez. O da gelmek istemiyor cunku burada isi daha yogun ve riskli. Bu problem yuzunden cok ayri kaldik ama en sonunda neresi olursa diye anlastik. İki hadta once buraya geldi guzel vakit gecirdik. Geri dondukten bir hafta sonra aramiza sogukluk girdi. Ben cok konuskan biri degilim ve sessizligi hep o bozar. Bundan sıkıldigini, benimle eskisi kadar eglenmedigini keyif almadigini, arkadasken daha iyi oldugumuzu, benden sogudugunu vs soyledi dun. Ben de cok yogun ve yorgun oldugumu bunu telafi edecegimi soyledim ama bunun icin hic sicak yaklasmiyor. Arkadaslar kafayi yiyorum. Bu iliskiye inaniyorum ama hep hir yerden patliyoruz. Bunun disinda da sorunlarimiz oluyor uzak diye bir sekilde hallediyoruz ama yoruldum ne yapmaliyim bilmiyorum. Cok uzadi kusura bakmayin

Uzak mesafe ilişkisindeyim ve artık kafam karışıyor ne yapmalıyım?
Cevapla