Eşimin iş arkadaşı sarktı bunu hakedecek Naptım sizce?

Eşimin iş arkadaşı bana sosyal medya üzerinden nasılsın falan final yazmış bende iyim teşekkür ederim demiştim. ardından bana kötü cümleler yazmış burda o cümleleri kullanmak istemiyorum seni istiyorum gibi vs. Sizce konuşmam yazdıklarına başta cevap vermem hatamı normalmi bunu yazmaya kendi terbiyesizlimi.. benden cesaret aldı konuştum içinmi başta nasılsın falan demesine yanıtladım içinmi.. artık insanlara cevap vermeye cekinir hale geldim bu olay karşısında yanlış anlaşılmakta istemiyorum kimin iyi niyetli veya kötü niyetli ayırt edemiyorum bana bir fikir verin lütfen.. erkeklere mesafeli olmak gerek hiç konuşmamakmı gerekiyor anlamadım yardım lütfen?
Eşimin iş arkadaşı sarktı bunu hakedecek Naptım sizce?
Cevapla