Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar dedim yaa
İki seçenek var.. İkisinden birisi işte.
Kendimi kadının yerine koydum gerçekleri söylemek istiyorum
Cevap
6Cevap
Senin esin ya fazla zekiyse
Müdürüde kızıda tanıyorum kız tedaşta çalışıyor eşimle faturayı öderken tanıştık
Doğru demiş ne dicek
Müdürün karısıda eşime kızmış neden böyle yapıyorsun gencecik kıza
@cgrrcsknn değil kızıda tanıyorum müdürünü de dedikoduları var zaten ama eşim durup dururken neden anlatsın ki bunu bana
Takip ettim kabul eder misin
Ortada bır aldatan var ama kim :(
Vay gidi vay
Yorum?
Bazen sukut etmek ikrardir
Kadına üzüldüm yeminle söylesem gerçekleri nolur ki
Belki veriyor dur adaama
Ne kadardır evlisin?
Yaptığı ayıp bir şey aslında
Hehe biz de inandık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar