Bir kadın agliyorsa sevmiştir, eger bir erkek agliyorsa o kadını bir daha kimse öyle sevmeyecektir?

Sevgilimle tartistik. Evindeydik abisiyle yaşıyor. Abisinin bilgisayarındaydik bir anda eski sevgilisiyle sevgilimin fotolarina buldum. Tabi sinirlendim. Gidecektim evden tuttu beni anlattı
Dosyanın değiştirilme tarihi 1 bucuk yıl öncesi tabi o zaman o kızla birlikteydi. Telefonun galeriye yedeklemistim bu bilgisayarı kullanup valla unutmuşum dedi. İnandim ama bir huzursuzluk yine vardı. Fotoğraflar da abisinin fotoları arasında. Bir klasör şeklinde. Bana anlatırken öyle ağladı ki. Resmen titreyerek. Ama kendini sıkıyordu aglamamak için. Erkekler ağlamaz sözüne ınanmam hepimiz insanız. Agamak da duyguları gösterme şekli. Ama resmen titremesi. Beni koklamasi gitme demesi. bunlar ne demek?
Bir kadın agliyorsa sevmiştir, eger bir erkek agliyorsa o kadını bir daha kimse öyle sevmeyecektir?
Cevapla