Hareketlerimden soğudu ve yaz tatilinde ayrıldı benden bir daha zor değil mi dönmesi?

Biz yakın iki arkadaştık aynı sınıftayız üniversite 1benden 2 yaş küçük 21 yaşında biz baya yakın ve çıkmaya başladık 5 ay sonra 4 ay çıktık ve ben bu 4 ayda herşey için zorladım onu oraya fotoğraf koy ilişki durumu yap o kızla konuşma falan bir sürü kıskançlık yaptım üzerine çok gittim. Her gün kavga çıkardım ama mutlu günlerimizde olmuştu. Her türlü maddi manevi yanında oldum. En az annesi kadar düşündüm hep beraberdik. Kendisi uygur türkü aileside çinde bu yüzden üstünede titredim. Ama çokta kavga çıkardım. Gerek eski sevgilisinden gerek geçmişinden. Ayrılırken kimse seni çekemez çekecek birini bul dedi gitti. Sonradan arkadaşıma arattım dönücem demişti ona ben beklemeye başlamıştım.. Bütün fotograflarımızı silmişti sadece face de ilişki durumu kalmıştı. Dönücem dedikten 1 hafta sonra onuda yok yaptı. Başka kızları takip etmeye başladı. Bende doğum gününde uzun msjj attım bana bunları yptın diye biton oda değişmezsin sen falan biton şey söyledi sonra okuduğumuz yere ne zaman gidicemi sordu. kahvaltı et falan dedi arkadaşınla konuştum ona sor erkekle bir kadının ilşkisi nasıl olur diye sor falan dedi.. ben geri dönücek zannettim ertesi gün mesaj attım konuştum sende bende haksızmışız ama bundan dolayıda bir ilşki bitmezmiş dedim bu durum böyle uzar gider seni daha fazla üzebilirim üzmeyelim birbirimizi olmuyo artık senin laf sokmaların kıskançlıkların sürerse bu ilişki sende bende üzülürüz dedi biton şey söyledim. Seninle arkadaşta sevgilide olmk hataymış bende sana bir şans vermiştim yok artık senin ruhunda varmış ihanet her şey hataymış falan dedim. Söylediğin herşey için teşekkürler üzülme allaha emanet yazdı ve güldü. güncellemeye bakarsanız sevinirim...
Güncellemeler
+1 yıl
Ben instgda onu takip ediyordum fake hesap almıştım bir gün bu konuşma olmadan önce doğum günü mesajı atmadan önce o fakeden fotoğrafını beğenmiştim. Oda ertesi gün yazmıştı. Konuştuk işte konuyu erkeklere getirdim rahat bir insanım kızlığa inanmam herkesle herşeyi yaparım falan gibisinden konuşmuştum. Oda konuşmanın bir yerinde beni de azdırıyorsun demişti. bende ne zamandır olmuyo demiştim. Tatilden beri demişti ki tatilde en son çok ileri gitmeden biz bişeyler yaşamıştık.
Güncellemeler
+1 yıl
Yatağa sokuyodum çıkıyordum üstüne 5 dk çıkıyordum sonra o inmiyordu üstümden falan dedi sonra günlükmüydü onun için ilk miydin dedim. İlk değildi ama beni severdi dedi. yok sadece benle yapardı başkaları bilmezdi onun yaptığını gizli gizli yapardık falan dedi o fake hesaba.. sonradan anladımı anlamadımı beni bilmiyorum şüphelendı evine çağırdı tamam gelirim bilet al dedim şakan bittiyse allaha emanet ol dedi engelledi...
Hareketlerimden soğudu ve yaz tatilinde ayrıldı benden bir daha zor değil mi dönmesi?
Cevapla