Bir erkek bir kıza neden sadece ismi ile hitap eder? kızın isminin sonuna neden hanım hitabınıda eklemez?

bir erkek bir kıza neden sadece ismi ile hitap eder? bana ismimle hitap ediyor bu bana şaşırtıcı geldi?
Bir erkek bir kıza neden sadece ismi ile hitap eder? kızın isminin sonuna neden hanım hitabınıda eklemez?
Cevapla