Bir erkek neden bir kızın ismine "cım" eki ekleyip de hitap eder?

Çok resmi biriyim genelde "... Bey" diye hitap ederim erkeklere ama staj yaptığım yerdeki çocuğun biri ismime "cım" ekleyip hitap ediyor. Benden büyük falan da değil. "Bu ne gayr-ı resmilik?" diyemiyorum tabii ki! Beni çocuk gibi mi görüyor?😤
Napıyım sizce? Rahatsız olmaya başladım.
Bir erkek neden bir kızın ismine "cım" eki ekleyip de hitap eder?
Cevapla