Kızlar bur erkek samimi olduğu bir kiza neden adı soyadıyla hitap eder?

Arkadaşlar iş yerindeki bi patronumla samimiyim hep adımın sonunda canımin içi veya cım koyardı bunların dışında da adim zeynep olduğu için zeyno diye hitap ederdi sonra onunla tartıştım tartışma esnasında onu en yakın olan 2. Patronumla kıyasladım adamlığını kıyasladım oda hali ile delirdi ve bana birazcık mesafe koymuştu şimdi yine eski haline döndü ama 2. Patronum bana zeynep demir diye hitap ediyor genelde 1. Patronumda zeynep temir diye hitap etmeye başladı ama 2. Patronumun ses tonu ile bana onun gibi saygılı ve onu taklid etmeye başladığını hissediyorum artık arkadaşlar siz erkekler neden artik bir kizi adi soy adiyla hitap edersiniz ki

Kızlar bur erkek samimi olduğu bir kiza neden adı soyadıyla hitap eder?
Cevapla