Erkekler hoslandiklari kızın ismini kısaltarak hitap eder mi yoksa onlari sadece knka olarak gördükleri kızlarda mi kısaltirlar?
Evet kısaltirim
Hayir hoşlanıyorsam kisaltmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hiç ismimi kısaltan arkadaşım olmadı. Nur ismindekiler mağdur. 😂 Samimi görüyor da olabilir.
Merak ettiğim samimi gördüğün kişiden hoşlanır misin
Yani samimi görüyor derken kanka anlamında mi
Bende :)))
Herşeyi birşeye nasıl bağlıyorsunuz ya her insan aynı değil ki 😊
Bencede genelleme yapmamak lazım
Hoşlandığım değil de samimi gördüğüm kişilere yaparım öyle
Cevap
4Cevap
Kısaltabilirler belki ama hiç hoşlandığım bir durum değil.
Aynen
Belli olmaz. Net tarifi yok
Tamamdir tesekkurler
Kisaltmam dolu dolu söylerim
Sevdiğim insanın adını ismiyle söylemem hoş
Eden vardır.
İsmin uzunsa normal yane xd
Belli olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar