Neden hiç benim sevgilim olmuyor biz erkek değilmiyiz lan?

Neyim eksik ne var lan bende bir çözebilsem bir çözebilsemmmmm neden kimse beni sevmiyor neden hiç karşıma bir kız çıkmıyor ulan millet kendi buluyo kendi evleniyo ulan herkesin sevgilisi var ya herkesin kendi buluyo bu devirde artık görücü usülümü kaldı ama olmuyor lan biz erkek değilmiyiz beeeeee lan o kadar saçma sapan insanlar bile seviliyo sevgilisi varya isyan ediyorum lan isyannnnnnnnnnnnnnn.
Neden hiç benim sevgilim olmuyor biz erkek değilmiyiz lan ?


Neden hiç benim sevgilim olmuyor biz erkek değilmiyiz lan?
Cevapla