Sevgilimle aram çok iyi ama ben hep kötü şeyler düşünüp onu kendimden uzaklaştırıyorum yardımcı olur musunuz?

Sevgilim geçmişte çok kötü şeyler yaşadığını pislik biri olduğunu benim onu duzelltigimi huzuru benimle öğrendiğini bu zamana kadar yanlız olduğunu Allahi bile sokaktan öğrendiği çok hata yaptığını söylüyor ama ben hayatına girdiğimden beri hayatının düzelmeye başladığını söylüyor beni çok sevdiğini söylüyor ama bende geçmişte yaşadığım ailemde olan olaylar yüzünden korkuyorum ona çok alıştım ona tutundum onunla çok mutluyum ama ben hep sorun çıkarıyorum bunun için bana çok kızdı senin için çok uğraşıyorum ama sen beni anlamak istemiyorsun kendini benden uzak tutuyorsun diyor ama biz birbirimizi çok seviyoruz bu zamana kadar birsey yapmadı sadece ben herseye takıyorum ve mutlu olacağıma inanmıyorum
Sevgilimle aram çok iyi ama ben hep kötü şeyler düşünüp onu kendimden uzaklaştırıyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla