Annem eşimin ayaklarını yıkadığımı öğrendi çok kızdı. Haklı mı sizce?

Annem bir süredir bizde kalıyor. Kapı dinleme huyu vardır. gece odamıza geçtiğimizde eşim çok yorgunum ağrım var falan dedi ben masaj yapayım ama önce yıkayım rahatlatır dedim. hep dinlemiş bunları. bugün bana bağrınıp durdu niye ezdiriyorsun kendini diye. kesinlikle öyle bir şey yok tam tersi çok saygılıdır benim içimden geldi. çok kızdı bana annem. ben de niye dinliyorsun utanmıyor musun dedim. kim haklı sizce?
Annem eşimin ayaklarını yıkadığımı öğrendi çok kızdı. Haklı mı sizce?
Cevapla