Karımın ayağını öptüm diye annem kavga çıkardı?

Eşim ayaklarıma masaj yaparmısın dedi corap yoktu bu arada bende yapiyordum bir yandan da tv izliyorduk annemde vardı neyse ağrıyor dedi biraz dedi bende öpeyim de geçsin diye öptüm güldüm esimde hala geçmedi dedi bende bu sefer koklayarak yani iç çekerek öptüm geçti şimdi dedi annemde kızım ayağınıza corap giydiğiniz yok bütün gün yalın ayak geziyorsunuz niye pis ayağını oğluma öptürüyorsun dedi o da ne var ayağımda ben hayvan miyim pislik miyim dedi annemde hayvan bile öyle yapmaz dedi bende anne yeter diyince bu sefer annem ağladı benim bu evde yerim yok oturun 2 gtu bklu diye cekti gitti abimde aradı beti benzi atmış annemin bir şey mi dediniz diye bende asıl o bize söyledi dedim ama bir yandan da aklım kaldı karim da sinirlendi çünkü sinirden çay içti icti yatti hatta icki alacaktım sakinlessin diye kim hakli sizce
Karımın ayağını öptüm diye annem kavga çıkardı?
Cevapla