Karıma annemin ayaklarını yıkatmak istemem normal mi, yoksa saygısızlık mı?

Beyler, bayanlar dürüst olun. Anneniz sizi doğurdu, büyüttü. Eşiniz ise sonradan hayatınıza giren biri, yarın boşansan 'el' olur ama anne baki. Geçen annem bize geldi, biraz rahatsızdı. Eşime 'Su getir, annemin ayaklarını yıka, rahatlasın kadın' dedim. Kıyameti kopardı. Neymiş, o hizmetçi miymiş, neler dedi neler... Sevdiğim adamın annesi deyip yıkasan eline mi yapışır? Ben annemi baş tacı yaparım, karım da buna uymak zorunda. Yanlış mı düşünüyorum? Annesine değer vermeyen gelinin evde işi yoktur

Karıma annemin ayaklarını yıkatmak istemem normal mi, yoksa saygısızlık mı?
Cevapla