Hiç sevgilim olmadığı için kendimi çirkin ve salak hissediyorum? çözümü yok mu?

Kendimj diğer kızlardan assagi görüyorum bir erkek onu farkedip birlikte olmuş birlikte anılar biriktirmislerse o kızda vardır iyi şeyler diyorum. bu durumda kendimi çirkin salak hissediyorum kendimden Soğuyup nefret etmeye başlıyorum kimse beni şimdiye kadar farketmedigi için farkedilmiycek kadar degersiz olduğum için.
Zaten hangi güzel kıza baksam sevgilisi var düşündüğüm doğru yani ama böyle kendime eziyet ettikçe çok acı çekiyorum.
Hiç sevgilim olmadığı için kendimi çirkin ve salak hissediyorum? çözümü yok mu?
Cevapla