Nisanlim baska kizlarla yazisip bulusuyor ne yapmaliyim?

Meraba arkadaslar
yaklasik 4 yildir birlikteliyimiz iki yildir da nisanliyiz. Cok inisli cikisli olsada sonunda hep bir sekilde anlasiyoduk. Taki Ben mesajlari görene kadar. Bircok bayanla yazismis ve bulusmus.
benimle daha bir parkta yürümedi cünkü sevmez yürümeyi. Onlarla önce yürümüsler sonra yemege gitmisler. Ertesi sabah nisanlim kiz arkadas kalalim Dedikten sonra Ben bu sabah Senin yaninda uyanmak isterdim yazmis.

yazistigi cogu kizlar sace aarkadaslik istemis Ama Benim Kafam allak bullak.
ne yapmaliyim?
Simdiden tsk ederim
Güncellemeler
+1 yıl
Selam arkadaslar
Hepimize Cook tsk ederim. Konustuk ve cok siddete basvurdugu icin e sonucta yaptiklari ortaya cikinca siddete basladi. Yüzügü kendisine gönderildi ayrildik. Bidahada isim olmaz.
Hikaye ya da Troll filan diyil. Yasanan Hersey ortada. Yardimlariniz önerileriniz icin cok tsk ederim
Nisanlim baska kizlarla yazisip bulusuyor ne yapmaliyim?
Cevapla