Aynı anda iki kardeşe aşık olmak! (Lütfen üşenmeyin okuyun) ?

erhaba arkadaslar oncelikle bunu onyargiyla okumamanizi rica ediyorum. Ben 19 yasindayim ve bir sevgilim var yaklasik 4 bucuk yildir. sevgilim benden 1 yas buyuk kardesi ise benle yasit. Onceden ikiside benden hoslaniyordu benim icin buyuk. kavgalar bile etmislerdi. Ben ozaman kucuk olanla sevgili olmustum ama bende o zamanlar kucuktum yasim 14 tu. Daha sonra buyuk olan hala benden hoslaniyordu ve kardesiyle cikmis olmam umrunda degildi. Ben bunun dogru olmiycagini dusundugumden teklifini surekli reddediyordum. Ama bir gun oldu iste kabul ettim. Cunku onu gercekten seviyordum. Şu an ciddi bir iliskimiz var ailelerimiz bile. kismen tanisiyor. bana asik oldugundan eminim bende ona asigim. Sevgilim bikac sene oncesine kadar kardesinin adini soylememi bile istemiyordu fakat bu seneden sonra onceden kardesiyle hic sevgili olmamisim gibi davraniyor problem yasamiyoruz yani. Ben haliyle kucuk olanla ara sira karsilasiyorum. Benimle hic konusmuyor. Abisine saygisindan mi bilmiyorum. Ama benim yuzume bile nerdeyse bakmiyor. Sadece ikimiz karsilastigimizda ise yalnizca yuzume bakiyor ve tek kelime konusmadan geciyor. Yeri geliyo ucumuz ayni ortamda bulunuyoruz. Yine de benimle konusmuyor. Ben ise onu gorunce heyecanlaniyorum. Surekli aklima geliyor. Nerdeyse her gece ruyama giriyor. Ikimizi yanyana goruyorum. Bazen onu dusununce gozum doluyor. Onun bana karsi bisey hissedip hissetmedigini bilmiyorum. Ama bir seyler oldugunu hissediyorum. Ona asik olucam diye cok korkuyorum. Aski gectim sevgi beslemekten korkuyorum. Daha da onemlisi ona karsi biseyler hissetmemin sevgilime gercekten asik olmadigimin gostergesi olmasindan korkuyorum. Bakin bunun yanlis bir sey oldugunu biliyorum. Bunu kimseyle paylasmadim. Burada kimse okumasa bile bir yerde paylasmak biraz olsun rahatlatti. Fikirlerinizi tavsiyelerinizi yazarsaniz cok mutlu olucam. Simdiden tesekkurler.
Güncellemeler
+1 yıl
1 bucuk sene once sevgilimle buyuk bir kavga etmistik ve o zaman kardesi nerdeyse beni aldatmasina sebep olacakti. Yani onun sayesinde olacakti. Bunu kendisine sordum. Neden boyle bir seye sebep olmaya calisiyosun diye sordugumda. Ben siz ayrildiniz sanmistim dedi. Bunu da soylemek yeni aklima geldi. Paylasayim dedim..
Aynı anda iki kardeşe aşık olmak! (Lütfen üşenmeyin okuyun) ?
Cevapla