Önce kendimden kısa bahsedeyim, okulda 7 yıl bir çocuğu sevdim, konuştuk falan , beni biliyor hem kendisi hem ailesi hem tüm okul. Neyse yani biz sevgili gibiydik ama sevgili değildik. Sonra mezun olduk ikimiz de farklı ünilere girdik fakat sonra ben başkasıyla sevgili oldum onu unutmak için ama okuldaki sevdiğim çocukla aramda hiç bir şey olmadı fakat ünidekinde oldu, el ele öpme sarılma ve. b
şu an ikisiyle de ayrıyırım ve hiç biriyle iletişimim yok
Ama hala okuldaki çocuğu düşünüyorum. Hatta üniversitede başkasıyla sevgili olduğum dönemler de bile onu düşünüyordum. Yemin ederim bilerek yapmıyorum ve bu durumun adı ne onu hiç bilmiyorum, siz ne düşünüyorsunuz?
şu an ikisiyle de ayrıyırım ve hiç biriyle iletişimim yok
Ama hala okuldaki çocuğu düşünüyorum. Hatta üniversitede başkasıyla sevgili olduğum dönemler de bile onu düşünüyordum. Yemin ederim bilerek yapmıyorum ve bu durumun adı ne onu hiç bilmiyorum, siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aynı aynı aynı %100 benzerlik benim de aynı 2 kişi var diğeriyle hiçbişey yaşamadım ama aşıktım öbürüyle de el ele tutuştum sarıldım vs mutluydum ama onlayken bile diğerini düşünüyodum 😅
Şimdi ikisi de yok
Eski sevgilim olmayasın kanka? 😂
Lan yoksa
Bak onun da vardı bi eski sevdiği 😅
Bi de yenisini istemiyon, takatin kalmamış dimi? Çünkü bende öyle
Yeni birisi olunca da nasıl söyleyeyim öylesine 3-5 gün takılıp sonra soğuyorum ondan da
İsmin R 'le başlıyosa sen o'sun😂
Sen benim eski sevgilim değilsin sen bensin 😅
Ne yazık ki senin de h ile başlıyo olman gerekiyodu
Evet sen de bensin😂
Çocuğum benim de ünideki sevgilim aynı senin yani benim gibiydi😂
Yok hayır ben E 😂
Hahahahah
Farklı bir evrende en güzel halinle 😅
Vallaha bak sanırım cidden öyle
Çünkü ben Azerbaycanlıyım😂🥰
Yok şarkı sözüydü bu 😅😅
Biliyorum o şarkıyı, dinlerim
Madrigal ~ Seni dert etmeler (hangisini acaba?😂)
Jahahahshdjdj
Yaş kaç
21 *
En son ilişkim 4 yıl önceydi benim
Ben de 2019
Sonra ünidekiyle kaç kez barıştık ayrıldık fakat bir türlü yürütemedik
O yüzden 2019
Hmm anladımm
Konuşmak ister misin?
şu an uyumaya gidiyorum yarın tekrar yazarım, ig hesabımı veririm tabii eğer istersen, ordan konuşuruz 😊
Olurrr iyi uykular tatlı rüyalar 🌙
Teşekkür ederim, sana da 💫
😇
şu çağda aynı anda 40 kişiyi seven bile şaşırtmaz öylesine doyumsuz bir etaptayız
Çok haklısınız Vallaha :(
Mümkün sevdim. Ama hangisiyle daha çok zaman geçirirsen ona bağlanır ötekinden koparsın.
7 yıl sevdiğim çocukla aramda katiyyen bir şey geçmedi hani sarılma öpme koklama el ele tutuşma, fakat diğeriyle geçti, ama onunla o şeyleri yaşadığım da bile hala aklım 7 yıllıktaydı :(
Düşüniyorsan dön o zman
Bi de şu var, baştan söyleyeyim yeni birisini istemiyorum hayatımda
Eğer 7 yıllıkla konuşuyosam aklım diğerinde kalıyor, diğeriyle konuşunca da 7 yıllıkta
Offf kafayı yiycem :(
😄😄😄 Kanki senin teller kopmuş harbi
Hepten kopmuş hem de 😂
Gel istrsen sıhbet edelim içini dök rahatla 😄😄
5 ksiiyide aynı anda seversin
Keşke tek kişi yetse hem bana, hem herkese
Yaa sevmek değil mutlu olmak amaç
Bu işin sonu grup ne düşüneceğiz 😅
normal