Sizce 2 kişiyi aynı anda sevmek mümkünmü? (Açıklamayı okuyun lütfen?)?

Önce kendimden kısa bahsedeyim, okulda 7 yıl bir çocuğu sevdim, konuştuk falan , beni biliyor hem kendisi hem ailesi hem tüm okul. Neyse yani biz sevgili gibiydik ama sevgili değildik. Sonra mezun olduk ikimiz de farklı ünilere girdik fakat sonra ben başkasıyla sevgili oldum onu unutmak için ama okuldaki sevdiğim çocukla aramda hiç bir şey olmadı fakat ünidekinde oldu, el ele öpme sarılma ve. b
şu an ikisiyle de ayrıyırım ve hiç biriyle iletişimim yok
Ama hala okuldaki çocuğu düşünüyorum. Hatta üniversitede başkasıyla sevgili olduğum dönemler de bile onu düşünüyordum. Yemin ederim bilerek yapmıyorum ve bu durumun adı ne onu hiç bilmiyorum, siz ne düşünüyorsunuz?
Sizce 2 kişiyi aynı anda sevmek mümkünmü? (Açıklamayı okuyun lütfen?)?
Cevapla