Nisanlimin ailesinden bıktım usandim? Çok sıkıldım herkesten kaçmak istiyorum :( ?

Merhabalar.
Hayırlı bayramlar. .
3 yıldır nisanlimla birlikteyiz.
Son 1 aydir nişanliyiz. .
Nisanlim, cok kardeşli bir ailenin çocuğu..
Hangi birisi ile ugrascagimi şaşırdım..
Şimdiden çokta yoruldum..
Hangi birini anlatayım şaşırdım.
Nisanlim çok iyi birisi..
Ama ben bu aile ile yapamayacagimi düşünüyorum.
Olan biteni artık anlatmaya gücüm dahi yok.
Kısacası ailesi çok tuhaf ve sömürüyorlar.
Tahammül edemiyorum.
Ayrılmayı düşünüyorum. :(

Güncellemeler
+1 yıl
Alaya değil, akla ihtiyacım var...
Lütfen yapmayin
Nisanlimin ailesinden bıktım usandim? Çok sıkıldım herkesten kaçmak istiyorum :( ?
Cevapla