Lütfen yapmayin
Nisanlimin ailesinden bıktım usandim? Çok sıkıldım herkesten kaçmak istiyorum :( ?
Lütfen yapmayin
Ailenın bu kadar kalabalık oldugunu ilk başta biliyordunuz keşke en başta söyleseydiniz. Alın karşınıza konuşun. Yaptıklarını da anlatın ama şunu da unutmayın o da ailesini silemez. Büyük ihtimal farklı kültürlere sahipsiniz. O anca kendi kültüründen biriyle evlenebilir siz tam tersi
Tam olarak dediginiz gibi.
Evin en küçüğü ve benim yaşadığım yerde büyüdüğü için bizim sıkıntımız yok.
Ama ailesi çok bencil.
Evlenmeden nefret ettim
Evet
Aynı şeyleri düşünüyoruz..
InanIn çok yoruldum
Evlenirken abimde bu tarz nedenlerle bir adayı elemişti, aile önemli yani ne olursa olsun.. Sen çok seviyorsan bu adamı yine de iyi düşün yarın birgün karşına maddi olarak çevresi ailesi olarak dört dörtlük ama içi y*vşak bir adam da çıkabilir
Ben artık bu insanların bencilliGine terbiyesizliklerine tahammül edemiyorum.
Malesef çok seviyorum ama olmucak biliyorum
Onunla konus bir dayanamıyorum de baktın çözüm yok ayrıl gitsin
Cevap
10Cevap
Evlenince ciddi sorunlar ortaya çıkabilir aile ortada sonuçta üzerinde çok baskı uygularlar diye düşünüyorum. Bence nişanı atmak daha doğru olur senin açından
ne alakası var sen aşıksın ona her türlü şeyin üstesinden gelirsin aşkını kaybetme evlen onunla hayatını mahvet bir önemi var mı aşıksın sonuçta :D
Bu dönemler iliskinizin en sert donemleridir. Herkes nazli tuzlu ve kaprisli olur. Hayirli islerde seytan insanla cok ugrasir. Nazar duasi okuyun bol bol
ne alakası var sen aşıksın ona her türlü şeyin üstesinden gelirsin aşkını kaybetme evlen onunla hayatını mahvet bir önemi var mı aşıksın sonuçta
kaç kurtul durma arkana bakma telefonunu filan at bir kenara kaaaaççç
Bu işler çok zor nişanlın ile konuş bunları uygun bir dille
Kafayı yiyip hasta olana kafar kendini yıpratma derim biran önce agrıl
Ailesiyle degil nişanlınla evleneceksin
Sen öyle sanıyorsun
En iyisini yapıyorsun
Mantıklı. Ayrıl
Çok zor bir durum
Sen bilirisn ayril
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar