Kimseye renk vermemek için iyi harika rolü yapmaktan yoruldum hiç mutlu değilim sizde böyle oluyor mu?

Aşk, para, huzur mutluluk eğitimim berbat ve ben sıfırım şu anda berbat hayatım psikolojim kötü ama herşey çok güzelmiş gibi kendimi ve çevremi kandırıyorum sizde böyle hissettiniz mi?
Kimseye renk vermemek için iyi harika rolü yapmaktan yoruldum hiç mutlu değilim sizde böyle oluyor mu?
Cevapla