Kız arkadaşım çok stresli ve bu stresten çok kırıcı oluyor?

Merhaba, kız arkadaşım çok stresli olunca acısını benden çıkarıyor tanışalı henüz 3 ay olmasına rağmen her sinirlenince sil numaramı allaha emanet ol kendine iyi bak yazıyor ama sonra yine kendisi yazıyor bu durumdan moralim çok bozuluyor yansıtmamaya çalışsamda anlıyor ama yinede aynı şeyleri yapıyor, sizce ne yapmalıyım kaybetmekte istemiyorum çünkü çok seviyorum bide bundan 2 ay önce bir kaza geçirdi elinden hep yanında oldum bununda farkında onunda bana değer verdiğini biliyorum ama neden böyle yapıyor anlamış değilim hala zamanla düzelir mi? çünkü ciddi düşünüyorum ileriye yönelik yani bazen çok kırıcı oluyor, susuyorum yine ben düzeltmeye çalıştıkta üsteliyor bazen kaçıyor benden ne yapmalıyım lütfen yardımcı olabilir misiniz. Teşekkür ederim
Kız arkadaşım çok stresli ve bu stresten çok kırıcı oluyor?
Cevapla