Sahiplenme kölelik zamanında kalan bir şeydir! Kimse kimsenin sahibi değildir. Ne demek bundan sonra hesap vereceksin, ne yapıyor olabilirim de hesabını ona vereceğim? Bu kadar ödün vermeyin kendinizden. Hesap vermelisin diye bir talep saçma olduğu kadar kaba ve aşağılayıcı da...
Düşünüyorum , düşünüyorum, düşünüyorum... belki garip gelebilir ama bunu bana ancak beyim olduğunda söyleyebilir. O zamanda tepkim sert olmaz alttan alırım ama sonra sakin bir dille bu hesabı vermemi gerektirecek bir şey yapmadığımı ve yapmayacağımı söyler , böyle şeyleri söz konusu edip tadımızı kaçırmamasını rica ederim.
İnsanları kıran şey söyledikleri sözler değil üsluplarıdır. Bana hesap vereceksin ne demek? Çok kaba bir tabir. Yaptığın şeyler hakkında bilgi verir misin dese seve seve kabul ederim. Aksi halde böyle bir ilişkiye devam etmek istemem.
En İyi Cevaplar