Bana trip atıyordu saçma bir sebeple. Yine de sıkıntı çıkarmadım. Mesaj yazmıştım görüldü attı cevap yok. Ne yapıyorsun dedim film izliyorum dedi yine cevap yazmadı. Baktım watsapta baya çevrimiçi oluyor bana yazmıyor. "Kimle yazışıyorsun annenle mi?" Dedim. "Sana hesap mı vereceğim?" dedi.
Çok üzüldüm. Aradım umursamaz gibi konuştu, "Eğer benimle bir ilişkin varsa tabi ki hesap vereceksin!" dedim. "Ben kimseye hesap vermem" dedi. Ben de ayrıldım.
Siz olsanız ne cevap verir nasıl bir tepki verirdiniz?
Çok üzüldüm. Aradım umursamaz gibi konuştu, "Eğer benimle bir ilişkin varsa tabi ki hesap vereceksin!" dedim. "Ben kimseye hesap vermem" dedi. Ben de ayrıldım.
Siz olsanız ne cevap verir nasıl bir tepki verirdiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer