
Yoksa hiç takmamak mı gerek zaten uykum geldi uyusam mı 😒😒😒

Önce bir saate bakarım sonra ben aynı davranışı yapmaya kalktığımda ne yaptığına bakarım ona göre aklına mıh gibi kazıyacağı kibar kibar cümleler yazarım o ara zaten eve varmış olur :D
arkadaşlarla takılırken darlayan sevgili odunla dövülmeli.
Kesinlikle darlamamalısın sen darlasan da darlamasan da yapacagı seyi yapacaktır güvenmek en dogrusu
Cevap
8Cevap
Çok doğru bence. Fazla abartmadan tabisi
Ben dışardaki adama ses etmem
Takılsın arkadaşlarıyla n'olacak ki
Tabiki de doğru :) darlayacaksıınnn!
Sanane adam bırakta bir yazın tadını çıkarsın
yanında kız yoksa takma
Hic karismam
Uyuyabiliyorsan uyu
Sevgilimi disariya gondermem
Doğru değil
bilmem.
Uyu sen
Darlamak doğrudur.
Uyu gitsin
Uyu ya
Uyu bence
gayette doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar