Bence en yakın arkadaşla eve çıkmak riskli. Bir de ev düzeni yaşam tarzı farklıysa ya birbirini kırmaya ya da kırmayayım diye susarak kendini yıpratmaya sebep oluyor. Birde ne kadar yakın olursanız olun aynı eve girmeden bazı huyları ve yaşam düzeni hakkında pek bilgin olmuyor yaşadıkça öğreniyorsun..
Sırf bu fotoğrafa gelecek insanlar tanıyorum yalnız burda :D soruya gelirsek bende en yakın arkadaşımla eve çıktım çok bir eksimiz yok bizim fakat bazen tabiki birbirine katlanamadığın anlar oluyor o anlarda sakin kalmak biraz uzaklaşmak lazım kim olursa olsun dip dibe yaşamak çok sağlıklı olmuyor
Şu buzdolabını açan kadın ev arkadaşım olsun isterdim. :D Ohh ne güzel. Soruna geleyim. Ev yakın arkadaşımla eve çıkmadım ama kaldığı evde bir hafta kadar kaldım. Güzel anılar oldu, bence olabilir yani. Kalınabilir. Tabi kızlarda durum nasıl bilemem. Kızlar aralarında anlaşamıyorlar galiba pek.
En yakın arkadaşın olarak bildiğin kişinin tüm kirli çamaşırlarına yakınen tanık olduktan sonra aslında bu kişinin en uzak arkadaş olması gerektiğini öğrenmek, temelde eksi gözükse de aslında bir artıdır.
Riskli bir eylem. Verdiğin değer yüzünden, kırılmasın diye beklentilerini, gördüğün eksiklikleri rahat bir şekilde söyleyemeyebilirsin. Bir de insanın kendi çemberi olmalı. Görüşülen esnada bu çembere alınır ama her an aynı yakınlıkta kalınmaz. Ayrıca kafa yapılarının uyması huy ve alışkanlıklarında birbirine yakın olduğu anlamına gelmez. Titiz-dağınık, sorumsuz-takıntılı gibi zıt özellikler çatışmaya yol açar. Daha az tanıdığın biriyle sınırları daha iyi çizebilirsin.
Ev yaşamı tarzı farklılıkları tabi ki , en yakınımda olan biri üni de aynı evde kalmaya başladılar , ilk okul dan gelen arkadaşlık yarım dönemde bitti, yıl sonu zor tamamlandı. İki kişi de birbirinin karakteristik özelliklerini ve ev içindeki yaşam şekillerini iyi bilmeli.
Benim kadar titiz bir kız olduğunu düşünmüyorum. Eksileri onu mutfağa sokmazdım hep bana kalırdı yemek temizlik vs. Artıları da boş vaktini çok iyi değerlendirir çalışkan keyifli biri. Eğlenirdik dışarıda olsun evde olsun.
En yakın iki arkadaşımla 5 yıl aynı evi paylaştım ufak tefek gerginlik dışında çok eğlenceli çokta güzeldi aile olduk biz.. unutamayacağımiz çok güzel anılar biriktirdik bir eksisi ayrılırken olcak.
Ufak şeyler bile olsa biriktikçe dayanılmaz hal alıyor ve gün geliyo patlıyorsun. Arkadaşlığınıza mutlaka darbe olacaktır. Çok yakın olmadığın biriyle aynı eve çıkmak daha mantıklı bence
Dışarıda çok iyi arkadaş olunabilir. ama aynı evi 24 saat paylaşmak çok farklı.. Iki iyi arkadaş ayni evde düşman da olabiliyor.. Benzer durum evliliklerde de oluyor..
Aynı evde yaşayan iki insan birbirini asıl ozaman çözer. Sıkıntılar çökse üstesinden gelinmezse problem yaratır. Kişilet aklı başında insanlarsa hiçbir problem olmaz
Artısı yok arası bozuluyor genelde illa ki o işi neden yapmadı neden mutfağı temizlemedi ne bilim orayı neden toplamadı gibi şeyler deniliyor çıkılmamalı aynı eve
Anlaşamadığınız noktada... yakın arkadaşın diye birşey diyeceksin ve bu durum birikerek ilerde daha büyük bir tartışmaya neden olacak... arkadaşlığın son bulmasına kdar yolu var.
En İyi Cevaplar