Yaşamak haz vermiyor ne yapmam gerekiyor tavsiyesi olan var mı?

Üniversite'den yeni mezun oldum 21 yaşına gireceğim yaptığım hiçbirşeyden haz almıyorum ama hiçbirşeyden... yaşamamın tek sebebi annem o kırılmasın diye herşeyi yapabilirim yaşamamda ki tek sebep o diyebilirim. Mezun oldum hiçbirşey umrumda değil sadece ailemle fazla vakit geçirmek için uğraşıyorum iş teklifi aldım 15 gün sonra başlayacağım başlamak istemiyorum ailemle az vakit geçireceğim diye ölene kadar annemin ayaklarının dibinden durabilirim o derece... Ayrıca hayatımda kimse olması güvenemedim kimseye hayatım da olması gereken kişi benim gibi olmalıydı ama çıkmadı karşıma dürüst, güvenilir, edepli birisi... istediklerim fazla mı sizce? güvenebileceğim, güven verebileceğim, saygı duyup saygı duyulabileceğim, sevip, sevilebileceğim birisiyle ama böyle biri bu devirde kalmadı sanırım yanlış araşyışlardayım sanırım. Hayattan zevk almam için illa hayatıma birinin mi girmesi gerekiyor tecrübeli arkadaşlar değerli yorumlarınızı istiyorum... teşekkürler şimdiden..
Yaşamak haz vermiyor ne yapmam gerekiyor tavsiyesi olan var mı?
Cevapla