Çok fazla takipçinizin olmadığını varsayın 300 kişi felan olsun ve bir tweetiniz yaklaşık 5-15 fav alıyor
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bakar genel olarak kizlar ben de merak edip bakarim acikcasi Şu an sevgilimle birazcik tanismamiz oyle oldu 1. Yilimiz olucak sen dusun djfnfnnf
Vaaay ya şimdi kızın geri dönmesini sağladım geçenlerde tweet atmıştı favladım birde profiline girip geçmişte attığı bir tane daha favladım. kızın dikkatini çekti, geri döndü ama şimdi sorun şurdaki kıza mesaj olarak ne yazıyım? Mesela sana ilk mesaj olarak ne yazmıştı? Cevabını heyecanla bekliyorum
Ya bizimki pek sizinki gibi değil, sizde karşılıklı birşeyler yapmışssınız bizimkisi karşılıklı değil gibi dimi? tanışmamızn zamanı gelmedi mi Yazarsam ne niyetle yazdığımı anlamazmı ben merhaba yazmayı düşünüyodum ya cidden hoşuna gidermi ama cevap vermezsede fena duruma düşerim gibi merhaba yazmak biraz daha mantıklı değil mi? Ya bu olayı yaşamışssın düşüncelerin benim için çok önemli
Evet eger fazla gelir diyorsan merhaba yaz sadece ve ben eminim ki karsilik vericektir kizlar utangac degil cesur erkekleri sever hem ya cevap vermezse diye yazmazsan icinde kalmiycak mi birak ne olcaksa olsun kotu duruma dusmiyceksin ki sadece merhaba yazicaksin adim at bakalim birazcik ve kusura bakma gec gormusum yazdigini anca yazabildim
Yo önemli değil peki cevap vermezse tüm ümitleri kesiyomuyuz? :D
3 ay :D :D cidden iyi sabretmiş çocuk 3 ay uzun bir süre 1hafta felan beklesek bişey yazsak olmazmı ya :D , o zamana kadar çocuk sana fav felan attımı peki
Ya şu an tam çevremdeki kız modellemesindesin yanlış anlamasın :D :D Kıza "merhaba"yazdım cevap yok nerdeyse 3 saat oldu twittera girmemiş ama bildirim gitmiştir.. :(
Nasıl beni beğeniyo anlamadım. Kız girip bir tweet atmış görmüştür mesajı bence, sence şu durumdan nasıl kurtulup kızla konuşurum ya lütfen yardım et bu durumu yaşayan çevremdeki tek kişisin sana danışmadan bişey yapmıyorum :D
"Yazmıcağını sanmıyorum" demedim bu arada :D
Evet. Mesajdan konuşsak olur mu?
Ben Sana mesaj atamıyorum sen bana atsana
Favlayanı bırak yanda önerilenlerin takipçilerine bile bakarız D:D
İşler hiç iyi gitmedi kız geri döndü ama mesaja cevap vermedi :/ Şimdiki konu hakkında bir fikrin varmı?
Haklısın şöyleki bir kızdan hoşlanmaya başladım.(Buda kendi içinde bir hikaye ama pek önemli değil) Kızı twitterdan bulup takip ettim ve geri dönmedi geçenlerde tweet atmıştı onu favladım birde profiline girip geçmişteki birşeyi favladım. Sonra kızın dikkatini çekti ve bana takip attı. Bu şekilde dm açıldı ve merhaba yazdım. Kız mesajı cevaplamadı kızla tanışmak istiyorum ne yapmalıyım.. (Mesajı görmüştür büyük ihtimalle çünkü bir tweet attı.(tweet konudan bağımsız)
Yani geçmiş dediğim 2-3 gündü
Hani böyle çok çok aşağı inip geçmişte bişey favlamadım 2-3 günlük bir geçmişdi :D
Hadi ya :( kız bide böyle 300 takip ettiği varsa 400 takipçisi var geri dönen bir tip.. Ne yapmam gerek. Şöyle bir mesaj atmalımıyım. "Cevap vermeyi düşünüyomusun acaba? " şeklinde
Bişey dememiz lazım ama, nasıl ezikçe ya hertürlü ezik durumundayım cevap alamadım var mı daha ötesi :D
Hiç anlamadım yani 400 takipçisi olunca noluyo bence sıkıntılı bir durum değil yani 300 kişiye geri takip atsa ki kızlara atan çok adam var ne bu takipçi olayı anlayamadım :D
Art arda 2-3 tane favlarsa evet, çünkü karşı tarafın dikkatini çekmeye çalıştığı aşikardır ☺
Yani art arda 3 tane mi favlıyım bu biraz afedersin ama abazalık gibi olmazmı? Ne diyosun ne dersen onu yapıcam çünkü herkes favla diyo :D
Art arda 3 defamı 2 defamı o zaman :D
Çok teşekkür ederim sağol :D Ters bişey olursa yazabilirmiyim sana
Valla dediğin oldu kız geri döndü çok sağol mesaj olarak şimdi mi yazmalıyım daha sonramı
Heey ordamısın acil yardımın gerekli?
Tam olarak dediğini yaptım kız direk geri döndü. Ama o an mesaj atmak istemedim biraz bekledim ama şimdi mesaj atmalıyım ne yazmam gerek bilmiyorum
kesinlikle bakariz rahat ol :)
Yani 15 kişi bile olsa eleye eleye bakarmısınız tiplerine :D
Tanımadığım birine retweet atmam ben pek ya hani bu tarz kişiler için yoksa rt atıyorum tabiki :D Profil fotoğrafım ne kadar dikkat çeker onu bilmiyorum :D
Yukarıdaki taktiği uygulıcam okudun mu bilmiyorum kızın aralarında zaman farkı olan tweetlerini favlıcam bu baya dikkat çeker. Tweet atmasını bekliyorum :D
Bu kim diye bakarim
Tanımadığın kişileri felan takip ediyosun yinede bakarsın?
evet
Bakarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar