Sevgiliniz sizden twitter hesabını saklasa ne hissedersiniz?

Sevgilimin, arkadaşlarından oluşan 8 takipçili Twitter hesabı var ve benden gizliyor. Bu yüzden kavga ettim. Sevgilinden neden sosyal medya hesabını gizliyorsun diye sorduğumda burası benim özel alanım dedi. Sevgililer arasında elbet özel alan olabilir ama sosyal medya gizlemeyi normal bulmuyorum. Ben onu özel hesabıma rahatlıkla alabiliyorken onun beni almaması değersiz hissettiriyor. Bu da beni bazı düşüncelere sokuyor. Fazla mı alınganım bilmiyorum ve aşırı sinirli olduğum için yanlış kararlar vermek istemiyorum. Yerimde olsanız ne hissederdiniz?

Sevgiliniz sizden twitter hesabını saklasa ne hissedersiniz?
Cevapla