Abim bir kızla 1.5 yıldır ilişki yaşıyor. Kızı bütün aile tanıyor çünkü artık evin kızı gibi oldu. Annem babam onu evladından ayırt etmez. Fakat abimin kafaya taktığı şeyler var, iyice zayıfladı.. Sürekli bu kızla tartışıyorlar. Odada falan hep kavga ediyorlar. Kız geçmişte abime güven sorunları yaşatmış. Çok yalan söylemiş, hep gizlice arkasından işler yapmış. Abimin istemediği şeyler yapmış. O zamanlar çok tartışmışlardı abim ayrılmak istemişti kız yalvardı, bir daha olmicak dedi. Abim affetti, 1 ay sonra bir daha aynıları oldu. Kız yine bir şey saklamış yalan söylemiş. Abim yine ayrılmak istedi o zamanlar çok üzülmüştü.
Kız yine yalvardı, bu sefer söz veriyorum düzelicem falan dedi. Abim yine affetti. Psikolojisi bozulmuştu o yüzden annemle psikologa gidiyorlardı, kızın haberi yoktu. Kıza güvenemiordu. Aslında kız kendini düzeltmişti abime daha çok bağlanmıştı ama sorun abimdeydi. Kız dün abimi takmamış, abimin istemediği kıyafeti giymiş diye tartıştılar. Kendim şahidim; abim ne zaman kıza erkekler hakkında bir şey anlatsa, çevreye dikkat et falan dese, kız off poff yapıyor. Sıkıldım artık bunları duymaktan diyor.
Dün bunlar kavga etti. Abimin morali bozuktu, sonra gece 3 gibi yanıma geldi iyi değilim dedi. Düştü bayıldı. Bilinci kapandı. Hemen annemleri kaldırdım, ambulans çağırdık. Hastaneye kaldırdık. Kalp krizi falan dediler. Doktorlar çok stres yapmış falan dediler. Hastanede kendine geldi, hepimiz ağladık. Sonra kız geldi haberi almış. Ağladı etti özür diledi. Sonra kızla yüz yüze konuştum abimin üstüne gitme falan dedim. Bana demez mi, abin paranoyak gibi davranıyor.. Çok saçmalıyor. Sıkıldım sürekli kısıtlıyor ben de insanım falan. TAmam sıkılmışsındır da bir şeyi değiştirmeyi denesen? Yapma işte rahatsız oluyor.. Gerçi onu da anlıyorum ama bilmiyorum. Abim şimdi ayrılmak da istemiyor sürekli böyle acı çekiyor. Ne yapmalıyım sizce? Benim de psikolojim bozuldu çünkü.. Annem bile kızla konuştu, kız isyan etti. Beni çok bunaltıyor dedi.
Kız yine yalvardı, bu sefer söz veriyorum düzelicem falan dedi. Abim yine affetti. Psikolojisi bozulmuştu o yüzden annemle psikologa gidiyorlardı, kızın haberi yoktu. Kıza güvenemiordu. Aslında kız kendini düzeltmişti abime daha çok bağlanmıştı ama sorun abimdeydi. Kız dün abimi takmamış, abimin istemediği kıyafeti giymiş diye tartıştılar. Kendim şahidim; abim ne zaman kıza erkekler hakkında bir şey anlatsa, çevreye dikkat et falan dese, kız off poff yapıyor. Sıkıldım artık bunları duymaktan diyor.
Dün bunlar kavga etti. Abimin morali bozuktu, sonra gece 3 gibi yanıma geldi iyi değilim dedi. Düştü bayıldı. Bilinci kapandı. Hemen annemleri kaldırdım, ambulans çağırdık. Hastaneye kaldırdık. Kalp krizi falan dediler. Doktorlar çok stres yapmış falan dediler. Hastanede kendine geldi, hepimiz ağladık. Sonra kız geldi haberi almış. Ağladı etti özür diledi. Sonra kızla yüz yüze konuştum abimin üstüne gitme falan dedim. Bana demez mi, abin paranoyak gibi davranıyor.. Çok saçmalıyor. Sıkıldım sürekli kısıtlıyor ben de insanım falan. TAmam sıkılmışsındır da bir şeyi değiştirmeyi denesen? Yapma işte rahatsız oluyor.. Gerçi onu da anlıyorum ama bilmiyorum. Abim şimdi ayrılmak da istemiyor sürekli böyle acı çekiyor. Ne yapmalıyım sizce? Benim de psikolojim bozuldu çünkü.. Annem bile kızla konuştu, kız isyan etti. Beni çok bunaltıyor dedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar