Boyum 158 diye 170 boyundaki erkekler bile küçümsüyor bıktım ya?

anlarım, 175 üstü ille de 170 olsun diye diretebilir, diretsin de zaten. ama ben 175den uzunlar ile ilgilenmiyorsam 170 boyundaki erkek de 165den uzun olsun diye diretmesin ya :( artık kızlarla ilgilenicem o derece sıkıldım.
Güncellemeler
+1 yıl
tamam isteyen istediği kriteri koyar, lafım yok. herkes en kusursuzunu ister bu yüzden herkesin 170den uzun istemesi tuhaf değil. ama biz kız kıza mı kalacağız?
Güncellemeler
+1 yıl
Biz kızlar da erkekte boya takılsak müthiş bir denge olur aslında.
Boyum 158 diye 170 boyundaki erkekler bile küçümsüyor bıktım ya?
Cevapla