Kadınların aşık olma oranı ;
güldüren erkeğe %20 ,
Ağlatan erkeğe %80 ,
Reddeden erkeğe %100
Sizce de doğru değil mi?
: )
güldüren erkeğe %20 ,
Ağlatan erkeğe %80 ,
Reddeden erkeğe %100
Sizce de doğru değil mi?
: )
Hiç beni ağlatan bir erkek olmadı. Güldürenlerden hoşlanıyorum ben genelde. Sadece birine ondan hoşlandığımı falan söylemiştim. Reddetmişti. Şimdi hiç öyle şeyler hissetmiyorum. Hatta bayağı kanka olduk yani. 😄
reddedenle ağlatanın yerini değiştirirsen oldu işte :)
Kesinlikle doğru tespit + bir kadının değil bir kaç tane kadının kendisinde denenmiş kendi adıma 😊
güldürüyoruz olmuyo reddediyoruz olmuyo gel bögrüme sıç mı diyeyim
:D
Cevap
14Cevap
reddeden erkeğe %100 ama o aşk en fazla bir ay sürer sonra o kişiden ölümüne nefret eder uzun sürmez yani kızları reddetmeye kalkmayın sırf bu yüzden :D
Bence kadinlarda mazosistlik var reddedenlerin daha cok ilgi cektigini dusunuyorum
Şu an tüm benliğimle buna katılıyorum ama güldürene de oluyor, bilemedim :/
Hahah ben anlarsam kendimi, sana da anlatırım :))
Senin müsait olduğun gün de benim anlatasım gelmez belki.
Denk getirmek zor, kalsın :/
Hahah peki sayın Ego :))
sorunu da seviyim biraz da xper kas. d
Alt tabakalı üyelerin de duyguları vardır. d
evet zor erkekler ilgimi cekiyorbilk okulda da boyleydim hala boyle hayirlisi😀
Biz kızlar saf ve bir o kadar salak oldugumuz icin kim canimizi acitsa ay seviyorum ay özlüyorum diyiruz bak yine kendime sinirlendim aglatan erkeklerden nefret ediyorum kizla kimseye baglanmayin heleki yasiniz erkense
@AşıkYasin yasin ahahhaha buradamisin :))
@AşıkYasin evet cikadim yaaaaaaa ama daha cok erkennnn
red edenin peşinden gitmem
ağlatanı ağlatırım
güldüren mutlu eden başımın tacı <3
ya değilsem :D
çalışıyorum ben peyzaj mimarıyım :D
kamu alanı olmayan yerlere müdahele etmiyoruz itfaiye ile iletişime geçebilir veya parasıyla işçi tutabilirsiniz iyi günler :D
hahaha by :D şey kırmızı yakıştı ;)
@esramutlucetin işte bu Mutlu edeni mutlu, mutsuz edeni mutsuz bü düşünce yayılmalı bencede beğendim. Keşke Her insan böyle düşünse ve yaşasa kız veya erkek :)
Reddeden e yüzde yüz mü? . Ben niye reddetiliyorum ki ya ben sormam zaten 😄 Ben mutlu edene yüzde yüz veriyorum.
@AşıkYasin tesekkürler ✋😊
@AşıkYasin hayır be tokay değil nazi selamı 😜😄😄
@AşıkYasin yok ya nazileri sevmem zaten şaka bir yana hiç hoşlanmam ne kadar yahudileri öldürmüş olsada insanlara acı çektirmiş bir topluluk bence. Ceddin dedem nesrin babam 😄😄
@AşıkYasin hay Allahım ya haha 😄😄
@AşıkYasin Dua etmeyi çok şükür biliyorum ya öylede demeyeydin 😄
aynen cok haklisin..
seveni sevmeyiz sevmeyene asik oluruz oda bizi istemez.
onu bilemicem sade bukonuda haklisin diyorum
şansın tipin azda paran varsa istersen hiç güldürme veya hiç ağlatma o kız sana bakar
Hahahahahahah var bunda doğruluk payı :D
Herkes için doğru olmasa da büyük çoğunluk için evet doğru
He yav lanet olsun :(
yani yaklaşık olarak doğru :)
Doğru değil benim için 😃
Genellemeye giremedim!!
hep derım si... seven yaranır dıye :)
Olgun olmayan bayanlar için geçerli
Yeterince. ne istediğini bilmek önemli lay lay lom kafadaki kızlarımız öyle hoşlanıyor heves ve kendinlerine güvenleri yok küçük düşürüyorlar
Hayirr doğru degikk :Dddsd
Reddediğim kız evlendi 1 çocugu var ne iş?
Salak kızların klasik davranışı
Doğru değil. Reddeden erkekle işim olmaz
vallah doğrudur ha
#İnsanBuSinusoidalEğriMisali
Hayir
Doğru tespit 👍
Bilmek iyidir 👍
Rica
Yapan erkeğe %100000000 deveyi diken hesabı 😉
Değil
Dogru tespit bence
Bir de **kene %1000 asik olurlar :)
onlar zor olanı seviyor
% 100 katiliyorum.
Evet, çok doğru
Kim o kadınlar
Beni kastettiğine göre böyle olduğumu kanıtlayacak bilgiye sahip olmalısın :)
Ah erkeklerrr :)
1-Genelleme daima yanıltır.
2-İstisnalar her daim varlar.
3-Tanımadığın biri için öngörüde bulunma bahsi kaybedersin ;)
Değil
Ne alaka simdi bu 😄
Beni istemeyeni bende istemem kardeş 😄
Yok ya öyle bir şey yok😝😝
Benden iyi mi bilcen 😛
Ne yazik ki doğru kaç ay agladim bu yüzden hdhdnd
Tam tersi gulduren erkege 98/100.
Maalesef ki doğru 😁
Evet doğru ^
kesinlikle doğru kardeşim çok yaşadık örneğini
Doğru gibi. 😂
kısmen doğru
doğru bence
Doğru
Doğru tesbit👏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar