Isteme günümü gorumcem, nişan günümü nisanlim mahvetti :( ? Lütfen yardım edin :( ?

Hayirli akşamlar..
Cuma günü isteme merasimi gerçeklesti. Gorumcem öyle saçma sapan hareketler yaptı ki kahveyi bile o yaptı dağıttı.. tuzlu kahve olay oldu.. kardeşime içerme diye olay çıkardı..
Akşam tartistik nisanlimla ablasına gitti anlattı her neyse olan oldu dedim cumartesi günü geldi gorumcem yine öptüm hosgeldin dedim..
Ama nisanlim olcak şahsiyet bütün gece eli cebinde kenarda durdu. Ben gel diyorum gelmiyo hatta birde kiziyo.
En son yeğeni gel dedi koştu gitti bende bıraktım herkesi içeri girdim ağlamaya başladım. Yanıma geldi neyse çıktık. Kimseye belli etmek istemiyorum ama herkes damat nerde diyo ortada yok. Bugün sürekli ağladım şimdi kalkmis Özür diliyo.. annem babam da çok kızdı. .
Hiç böyle hayal etmemiştim. Dün nisanlandim bugün çok mutsuzum 😢
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize çok teşekkür ederim 😊
Tanımadan yanımda oldunuz..
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi Özür dileyip arayip duruyor..
Seni birakmam bir yere diyo gidemezsin..
Ona karşı bu kirginligim belki aylar sürcek.
Ayrilsak da ayrılmasak da sürcek.
bir daha yaparsam bırak beni diyo..
Ama hiç iyi değilim..
Isteme günümü gorumcem, nişan günümü nisanlim mahvetti :( ? Lütfen yardım edin :( ?
Cevapla