Tanımadan yanımda oldunuz..
Seni birakmam bir yere diyo gidemezsin..
Ona karşı bu kirginligim belki aylar sürcek.
Ayrilsak da ayrılmasak da sürcek.
bir daha yaparsam bırak beni diyo..
Ama hiç iyi değilim..
Yorumlarından da gördüğüm üzere nişanlımdan nefret ediyorum diyorsun. Öyle bir adamla ya da öyle bir aile sen yıllarca yaşamayı gerçekten göze alabiliyor musun? Ayrıca kız evinde görümcenin misafirlere kahve dağıttığı nerede görülmüş. Tamam yardım edebilir ama kahveyi kız tutar. Ayrıca tuzlu kahve olayı artık bizim literütürümüzde var nerede ise o neden bu olaya müdail oldu onu anlayamadım. Bence nişanlını karşına al adam akıllı konuş. Tavırlarını değiştirmez ise şayet nişanı atacağını belirtmelisin ki oda kendine ve ailesine çeki düzen versin.
EİG için teşekkür ederim
Bende 21 gün önce evlendim kınamı gorumcem düğünümü kayınvalidem mahvetti ve inan çok zor günler geçirdim hatta geçiriyorum seni en iyi ben anlarım ne hayallerin vardı oysa dimi ne güzel hazırlanmıştın... Allah yardımcın olsun canım benim...
Normalde çok farklı biri son 3 gündür delirmis gibiydi
O nasıl bir isteme merasimi? Okudukça senin adına üzüldüm, nişanlına ise çok sinirlendim! Sanki biraz delikanlı, kalıbının adamı gibi durmuyor? Görümcen olacak şahıs ise şimdiden seni gözüne kestirmiş, triplere bürünmüş. Dilersen evlilik adına acele etme...
Çok teşekkür ederim. .
Ben bunları söylediğim vakit kötü oluyorum.
Onlar iyi niyetle o hareketleri yaptı ben kötü niyetli oluyorum..
Ama sonuçta ben gorumce ile akşam konuştum. Nisan günü hiç sesi çıkmıyodu.
Ama nisanlim olcak şahsiyet ondan çok daha hatalı..
Onu hiç affetmicem. .
Zaten acele etmiyorum.
Beklicem gorcem.
Allaha hep dua ettim allahım bir şey var ise bana göster şimdiden göster diye..
Allahım çok büyük..
Hani büyükler derler ya; iyi bir iş seçimi iyi bir eş seçimi! Bizlerin hayatı boyunca mutlu ya da mutsuz olmasındaki yegane faktörler... O hesap! Dediğim gibi acele etme, iyice tanı! Günümüzde artık 1-2 sene flört,1 sene söz nişan vs beklemeyi insanlar normal karşılıyor. Gerekirse sen de bekle. Şunu da unutma; kimi erkekler kıza imzayı attırana kadar Oscar oyuncularına taş çıkartırcasına rol kesiyorlar! Bu yüzdendir ki çoğu kız, evlilikten sonra kocasının gerçek yüzünü gösterdiğinden dem vuruyor. Birlikte bol bol zaman geçirin, gezin, konuşun, tartışın.
Malesef kı bu rol konusunda çok haklısın..
Isteme gününden bir gün önce benim için neler yapan, bir dediğimi iki etmeyen adam neler yapti. .
Çok kirginim allah hayırlı ise nasip etsin.
Çok teşekkür ederim
Ağlamak yerine sopayla kovalamayı dene. Hırçın ol biraz, nazik olursan ezen çok olur.
Haklısın kardes
Cevap
21Cevap
Öyle anlarda insanlar fazla geriliyo, emin ol çoğu insan düğün nişan öncesi evleneceği kişiyle veya ailesiyle sorunlar yaşıyo
Normalde çok farklı biri ama artık önemi yok
Uzuldum.. Ama simdiden boyleyse ileride ne olur kim bilir ailesine cok mu düskün biri
Aslında pek duskun değil bilmiyorum kafam karma karisik
Eniste bey gorumcenin dldurusuna gelmis. Evlendikten snra isin zor
Torba ise dolsun.. dolmadığına eminim çünkü gorumcemin neler yaptığını gördü..
KonusmucaM zaten o kadinla
Çok pardon ama nasıl buldun bu ergen kılıklı denyoyu? Çok zor olmalı, olgunluk, aile olma, birey olma kocaman bir sıfır. Geleceğini lütfen tekrar düşün?
Fırsatın varken bırak onu. O herif hayatını zindan eder
Önce ben ona hayatı zindan edeyim sonra birakcam
O kadar kötüyüm ki..
Resmen boşluğa düşmüş gibiyim..
Iki gündür sürekli Ağlıyorum..
Ondan nefret ediyorum beni bu duruma soktuğu için...
Bence biraz okuruma bırakmalı..
Herkes heyecanlı, her şey isteğim gibi gitmeyebilir..
Olumlu olun..
Çok yakıyorsunuz her şeyi.
Dehle gitsin böylelerini ya. Abla-kardeş insanlık öğrenememişler işte analarından babalarından. Bunlar hiç değişmez benden sana söylemesi.
benim nişanımda da aksilikler çıktı sen sıkıntı etme her şey yoluna girer canım
bu isteme olayı ya perşembe ya da cuma günümü yapılır?
Ben bir tavsiyede bulunmak isterim kendimce.. Bu gibi durumlarda soguk kanli ol.
Kenari gecip aglama kin tutma da o bu hareketlerini görünce utanabilir.
Gerçekten üzücü şeyler işte bunlar. Canın sağ olsun be kuzu
Ayrıl caniko. Şimdi böyleyse sonra burnunun ortasına yumruğu yersin.
şimdi karışmak istemiyorum Nisan at da görsün ebe...
Bu ne saçmalık. Görümce ne karışır o işe, damat neden çocuk gibi trip yapar? Olaylar olaylar.
Yol yakinken bitir bu işi her yerde böyle yapar bu.
Ayrıl şimdiden sahip çıkmıyor hıyar.
Hemde ne hıyar
Yol yakinken nisani at ilerde cok pisman olucaksin.
ılgınc problem at nısanı bence hemen
Kiz sana kurban olsunlar, bu işten vazgeç...
Iki gündür Özür diliyo.
Çok kötüydum affet diyo.
Bende yüz vermedim onu çok seviyorum ama kalbim öyle kırgın ki içimde ki bu kırgınlık belki aylarca geçmez..
😢😢
Kızım bunlar şimdiden başladıysa ömür boyu seni mahvederler. Bile bile yakma kendini
Hakkına hayırlısı olmuş tez zamandq tanımışsın
Gecmiş olsun
Teşekkür ederim 😢
sende onların hayatını mahvet olsun bitsin
Bunlarla omur mu gecer
Aynen öyle
Ayril
evlenmeden baslamış olaylar...
hımm bilemedim bişeyleri konuşun tekrar
sizin iş olmaz ayrılın sonra boşancan
Hayırlısı olsun
nişanlın tam öküz
Ondan adam olmaz
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar